טלוויזיה

yes בהפתעת ענק: "שינוי דרמטי בחוויית הצפייה בטלוויזיה"

החברה זכתה בפרס היוקרתי Effie Platinum על yes+ ומהפכת הסטרימינג שהוביל מאז השקתו. עם כ-150 ערוצים ו-80 אלף תכנים בVOD, לא פחות מ-67% מסך לקוחות החברה הם לקוחות מבוססי IP המשתמשים בטלוויזיה מבוססת אינטרנט. סמנכ"ל השיווק של yes: "גאווה גדולה, מבטא את החדשנות שלנו"
מערכת ice |  1
חברת yes (צילום shutterstock)
חברת yes מודיעה הערב (שני) על כך שזכתה בתחרות האפי בקטגוריה היוקרתית ביותר Effie Platinum – Sustained success הניתן לחברות על הישגים לאורך פרק זמן שבין שלוש עד חמש שנים. הפרס ניתן לחברה על מהפכת הסטרימינג בישראל שהובילה באמצעות yes+, התוצאות העסקיות המצוינות אותן הציגה החברה מאז השקתו, העלייה המתמדת במצבת הלקוחות והמובילות הטכנולוגית. 
yes+ הושק בסוף שנת 2019 כחלק מהאסטרטגיה להפיכתה של yes מחברה המשדרת באמצעות לווין לחברה המשדרת על גבי האינטרנט (IP). כיום yes היא חברת הטלוויזיה מבוססת האינטרנט הגדולה בישראל עם 383 אלף מנויי IP (yes+ ו-+STING) שמהווים 67% מסך לקוחות החברה. 
מאז השקתו, מספק yes+ לצופיו את חווית הצפייה הטובה ביותר וכולל עולם תוכן עצום של כ-150 ערוצים וכ-80 אלף תכנים ב-VOD  עם התכנים המדוברים ועטורי הפרסים של yes ביניהם: פאודה, מלכת היופי של ירושלים, הטבח, אלף, דנה קמה, שטיסל, בלאדי מורי ועוד. yes+ כולל ממשק אינטואיטיבי, קל ונוח לשימוש ואיכות צפייה ברמה הגבוהה ביותר.
 
"זוהי גאווה גדולה עבורנו ואנחנו נרגשים לזכות בתחרות האפי בקטגוריה היוקרתית ביותר", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "אנחנו מודים לצוות השיפוט על הבחירה בנו שמוקדשת לכלל עובדות עובדי yes המסורים שפועלים כדי להעניק לצופים את הטלוויזיה הטובה בישראל. אין ספק כי yes+ שינה דרמטית את חווית הצפייה והפך במהירות לאחד ממשקי הטלוויזיה הטובים והמתקדמים בעולם ומבטא את החדשנות שלנו כחברה מעבר להיותו מוצר מנצח".
תחרות האפי – Effie Awards היא תחרות בינלאומית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ובהן ישראל. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. איגוד השיווק הישראלי יחד עם איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי”ל) מקיימים את התחרות בישראל זו השנה ה-23.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אפליקציה של לוח שידורים לא עובדת?
    ס 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זה טוב, אבל למה אפליקציה של לוח שידורים של יס לא עובדת כבר כמה ימים? או שזה רק אצלי?
    סגור