טלוויזיה

המטבח המנצח VIP בהישג ענק: הרייטינג התפוצץ אחרי 3 שנים

העונה הנוכחית של המטבח המנצח VIP השיגה נתון נאה של 16.7%, זו העונה עם הממוצע הכי גבוה של התוכנית בשלוש שנים האחרונות. ומה היה לזוכה להגיד?
מערכת ice | 
רותי ברודו, חיים כהן (צילום יוטיוב/ תנובה, לנס הפקות)
אחרי פרק גמר מרתק במיוחד בו ניצחו אלון אבוטבול ו'פרושתו' שיר ביליה, בקשת 12 גילו כי אחרי שהגמר גרף 17.4% בסך הכל, ממוצע העונה הנוכחית של המטבח המנצח VIP השיגה נתון נאה של 16.7%, זו העונה עם הממוצע הכי גבוה של התוכנית בשלוש שנים האחרונות.
כאמור, אמש [ראשון] בקרב על הפריים טיים בערוצים המרכזיים, קשת 12 סגרה עונה עם המטבח המנצח VIP, שהשיגה בפרק הגמר בו זכו אבוטבול וביליה על חשבון איציק הן ובתו דניאל, עם נתון של 17.4% ו-438 אלף צופים בסך הכל.
 
"לא האמנתי שאנצח, אבל מאוד רציתי להיות טובה", סיפרה ביליה ל-mako, "לא באתי עם הידיעה 'אני לוקחת', אלא שאעשה את הכי טוב שאני יכולה. זה הכי כיף בעולם לנצח. זה לא מה שיגדיר אותנו, אבל כיף להיות בצד הזה. מי שזוכה באוסקר, זה לא אומר ששאר השחקנים לא היו טובים. מי שלא מנצח בריצת 100 מטר, זה לא אומר שלא רץ טוב".
עוד הוסיפה: היינו טובים, עשינו את הכי טוב שיכולנו. הקשר ביני לבין אלון מאוד עזר לזה, כי היינו ממש צוות במטבח. לא כעסנו, לא היינו בלחץ, תמכנו מאוד. נהננו. יש לזה 40% מהצלחת הדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה