טלוויזיה

"פקין אקספרס" בהלם: זה הג'וב החדש שקיבלה כוכבת הריאליטי

משתתפת תוכנית הריאליטי "פקין אקספרס", עורכת הדין ענת כפיר, מונתה לתפקיד סגנית יו"ר בוועדת קידום זכויות האישה של מחוז מרכז. במהלך תפקידה, כפיר תהיה אחראית על תחום הקידום וההכנה על זכויות הנשים

מערכת ice | 
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
עורכת הדין ענת כפיר, משתתפת בתוכנית הראליטי "פקין אקספרס" אשר משודרת בימים אלו ברשת 13, קיבלה ג'וב חדש לאחרונה. כוכבת הריאליטי ענת כפיר נבחרה לכהן כסגנית יו"ר בועדת קידום זכויות האישה של מחוז מרכז.
במהלך תפקידה בתור סגנית יו"ר, כפיר תהיה אחראית על תחום קידום, שיפור וההגנה על זכויות הנשים. כפיר תהווה קול ודמות מובילה בתחום החשוב. במסגרת תפקידה כסגנית יו"ר ועדת קידום זכויות האישה של מחוז מרכז, ענת כפיר תקיים פעילות משפטית ומשפטית-ציבורית לקידום שוויון המגדר ולהבטחת זכויותיהן של נשים במשפט.
כידוע, "פקין אקספרס" הינה תוכנית ריאליטי אשר משודרת ברשת 13 ואשר אותה מנחה השחקן והדוגמן עוז זהבי. מדובר בריאליטי אקסטרים אשר במהלכו מתקיימת תחרות בין תשעה זוגות בעלי קשר משפחתי או חברי.
 



במהלך תוכנית הריאליטי "פקים אקספרס", הזוגות נאלצים לעבור בין מדינות שונות, ונדרשים לבצע משימות ללא עזרה של ההפקה, כמו מציאת מקומות לינה, מזון או תחבורה. זאת, כאשר לרשותם עומד דולר אחד בלבד, לכל יום במשחק. 


(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה