טלוויזיה

ינון מגל מזלזל במתחרים: "בערוצים האחרים המשיכו לנמנם"

המשדר של מדגם הבחירות המקומיות בערוץ 14 גרף מחמאות רבות ברשת, לא רק מינון מגל שכתב: "הערב בטלוויזיה: נוקאאוט מהדהד של ערוץ 14 עם משדר מתוקתק ומרתק ובראשו מדגם פורץ דרך של שלמה פילבר ב-40 ערים", ומה כתב המבקר הכי גדול של הערוץ?

מערכת ice | 
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)
לראשונה בישראל ערוץ עכשיו 14 שודר אמש (שלישי) בשעה 21:50 מדגם בחירות מקומיות מיוחד ובו תחזית של  כ-40 ערים ברחבי הארץ, כאשר מדובר במשדר בחירות מקומיות הגדול והמקיף ביותר שנעשה אי פעם במדינת ישראל..
את המשדר הנחתה מגי טביבי מגישת המהדורה המרכזית של הערוץ והשתתפו בו כתבי הערוץ והפרשנים הבכירים: יעקב ברדוגו, יערה זרד, בועז גולן, שלמה פילבר, מוטי קסטל ואורחים נוספים .המדגם מבוצע על ידי חברת דיירקט פולס, בניהולם של שלמה פילבר וצוריאל שרון.
 
המשדר גרף מחמאות רבות ברשת, לא רק מינון מגל שכתב: "הערב בטלוויזיה: נוקאאוט מהדהד של ערוץ 14 עם משדר מתוקתק ומרתק ובראשו מדגם פורץ דרך של שלמה פילבר ב-40 ערים. כשבערוצים האחרים המשיכו לנמנם, כבר ידענו שקליש, ששון ומלול הודחו, חולדאי וליאון ניצחו, וברמת גן מתנהל קרב ראש בראש בין ליאני לשאמה".
אפילו אחד המבקרים הגדולים של הערוץ, עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים פרגן: "בגדול תמונה היסטורית: לא משנה מה יהיו התוצאות, האופרציה של ערוץ 14 למדגמים בבחירות המקומיות הם שיחוק טלוויזיוני שחושף כמה המתחרים מנומנמים ומאובנים. בזמן שצופי 12 נאלצים לצפות ב(עוד) ברברת, צופי 14 מקבלים תמונת מצב עדכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה