טלוויזיה

דרמה ברשת 13: זה הבכיר שחוזר לחברה כסמנכ"ל

מוטי בר זיו נמנה על הנהלת רשת 13 טרום כהונתו של המנכ"ל יורם אלטמן, אחרי עזיבה מתוקשרת ואף תביעה שהגיש נגד הערוץ, הוא חוזר לתפקיד סמנכ"ל
שירה יום טוב |  2
מוטי בר זיו (צילום יחצ)
מוטי בר זיו חוזר לערוץ בתפקיד סמנכ״ל בכיר לענייני סחר, לאחר שפרש מהערוץ תחת ניהולו של יורם אלטמן. בר זיו יחליף את הילה ברש שביקשה לאחרונה לפרוש מתפקידה מסיבות אישיות, ויהיה אחראי על כל תחום ההכנסות של הערוץ, לרבות תחום הדיגיטל והפיתוח העסקי. 
כאמור, מדובר בקדנציה השנייה של בר זיו בתפקיד ניהולי בכיר ברשת 13, והמינוי מתרחש יומיים בלבד לאחר שהוכרז מינויו של מנכ"ל רשת 13 החדש, אחרי שלושה חודשים ללא מנכ"ל לחברה.
בר זיו נמנה על הנהלת רשת 13 בתכונת כהונתו של אבי בן טל, וכן בזמן כהונתו של המנכ"ל יורם אלטמן, אז הודיעו על עזיבה.בהמשך תבע את החברה בכמעט חצי מיליון שקלים בגין מענקים שלא ניתנו על עמידה ביעדים בשנת 2022, ובכתב התביעה נטען כי החברה "הפרה ברגל גסה" את ההתחייבות כלפיו.
לבר זיו היה חלק מרכזי בהבראת הערוץ והבאתו בפעם הראשונה לאחר שנים ליציבות כלכלית. מלבד כהונתו הקודמת ברשת 13, שארכה כשנתיים, במהלך הקריירה שלו כיהן בתפקידים שונים בתחום המדיה בהם - סמנכ"ל ידיעות תקשורת מקבוצת ידיעות אחרונות, משנה למנכ"ל גלובס, ומנכ"ל קבוצת מעריב.
 
מנכ"ל רשת 13 הנכנס, אמיליאנו קלמזוק מסר: ״אני מברך את מוטי על חזרתו למשפחת רשת 13, אני משוכנע שניסיונו הרב בתחום המדיה והתקשורת יתרום רבות להצלחתו של הערוץ״.
מוטי בר זיו מסר בתגובה: ״אני חוזר לרשת 13- מקום שהיה לי  בית  כמעט שלוש שנים, מתוך תחושת שליחות הנובעת מהבנת החשיבות שיש לערוץ בציבוריות  הישראלית אבל בעיקר מתוך אמונה בפוטנציאל המסחרי  הגלום במורשת הערוץ, במותגים החזקים שלו, בכוחות היצירתיים שבו, בגב הבינלאומי של הבעלים ובאפשרות לתרגם את כל אלה ולהצלחה כלכלית. אני מודה למנכל רשת, אמיליאנו קלמזוק על האמון"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוי ואבוי
    נמרוד 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך עליהם.
    סגור
  • 1.
    מינוי ראוי בהחלט!!
    אנט 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאחת שעבדה עם מוטי בעבר הרחוק מדובר באיש ערכי, ראוי, ובעיקר בן אדם שיודע את העבודה! בהצלחה רבה איש יקר!
    סגור