טלוויזיה

כאן 11 בהישג מטורף: מעל 100 מועמדויות בטקס היוקרתי

כאן, תאגיד השידור הישראלי, עם 102 מועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, וזוכה אחד כבר מובטח. אלה כל הסדרות שמועמדות לפרסים בטקס שייערך ב-20.5 בסינמה סיטי ויועבר בשידור חי בערוץ כאן 11
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
כאן, תאגיד השידור הישראלי, עם 102 מועמדויות לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, וזוכה אחד כבר מובטח - מועמדויות הקטגוריה בשחקן ראשי בסדרה דרמה קומית של כאן 11 בלבד. רשימת המועמדויות המלאה פורסמה היום (שני), כאשר הטקס החגיגי יתקיים ב-20.5 בסינמה סיטי ויועבר בשידור חי בערוץ כאן 11.
33 תוכניות של כאן מועמדות בקטגוריות השונות: "קופה ראשית" מובילה עם 12 מועמדויות, בהן פרס הדרמה הקומית הטובה ביותר, איפור, הבימוי, התסריט, הצילום, המוסיקה מקורית, הליהוק ועוד.
 
מועמדים נבחרים נוספים: "שישה אפסים" עם 11 מועמדויות, "איסט סייד" עם 10 מועמדויות, "אבירם כץ" עם 8 מועמדויות, "קרתגו", "האחת" ו-"טבריה מתחת לקו האדום" עם 6 מועמדויות כל אחת. "סובייצקה" עם 5 מועמדויות, "מלאך משחית", "הבלתי חשובים", "חילוניות" עם 4 מועמדויות כל אחת.
תוכניות מובילות נוספות: "זהו זה", "מה שתגידו", "משפחה בהסעה", "בואו לאכול איתי", "בשם האב", "יהיה טוב עם עמרי אסנהיים ורוני קובן", "מהצד השני עם גיא זהר", "המרדף", "80 וארבע", "סוכן תרבות", "ערב עם שי שטרן", "פגישה עם רוני קובן", "בני מצווה", "כראמל" ועוד. נוסף על כך, ב-כאן 11 יוענקו פרסים לכתב הצפון הוותיק רובי המרשלג ובדרום לאיציק זוארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה