טלוויזיה

מיכל אנסקי: "להפריך את השמועות שהייתה מלחמת חתולות"

מיכל אנסקי, ששפטה ב"מאסטר שף" במשך עשר עונות ולא המשיכה עם יתר השופטים לעונה החדשה, מגיבה לראשונה: "היה לי חשוב להביע את אהבתי, ללא מתווכים, ולהפריך את השמועות שהייתה פה איזושהי מלחמת חתולות"
רוני שיינר |  1
מיכל אנסקי X LAB DIAMONDS (צילום שי כהן ארבל)
התוכנית "מאסטר שף" חזרה למסך בעונה חדשה, עם השופטים חיים כהן, אייל שני, רותי ברודו וישראל אהרוני. היחידה שלא המשיכה לעונה החדשה זוהי מיכל אנסקי, ששפטה בתוכנית במשך עשר עונות, החל מעונתה הראשונה. 
בשני האחרון, במהלך ראיון לתוכניתו של גדעון אוקו בחדשות 12, שיתפה השפית רותי ברודו בדעתה על העזיבה של הקולגה את כס השיפוט: "הסוד הוא בעצם ארבעה שופטים, אחד אקסטרה הקשה על התוכנית לדעתי. בגלל העובדה שחמישה אנשים זה יותר מדי, זה עייף את כולם". 
 
הבוקר (ד') פרסמה מיכל אנסקי תגובה ראשונה בנושא, באמצעות פוסט בחשבון האינסטגרם שלה: "קיבלתי הרבה מאוד תגובות ביממה האחרונה על העלייה של העונה החדשה של "מאסטר שף" בלעדיי", כתבה אנסקי. "אז קודם כל, לא נעלמתי לשום מקום- אני צופה בתוכנית בעיניים טובות ומזכירה לכם שצילמתי עם קשת תוכנית נוספת שתעלה בעתיד הקרוב". 
אנסקי המשיכה: "אבל בכל זאת אני לוקחת את ההזדמנות להביא את ההערכה שלי לאנשים בקשת ולכל צוות השופטים האגדי של "מאסטר שף". "מאסטר שף" הייתה ותישאר בית עבורי, קשת גם כן, וצוות השופטים הם אחד אחד משפחה. אני כל כך שמחה על ההצלחה של העונה ואני איתכם תמיד, גם כשאני לא על המסך!". 
"היה לי חשוב להביע את אהבתי, ללא מתווכים, ולהפריך את השמועות שהייתה פה איזושהי מלחמת חתולות: יש לנו מספיק מלחמות בחוץ לצערי, ואני וכל הצוות של "מאסטר שף" אנשים של שלום שהמטרה שלנו היא לתמוך ולהקל על הציבור בימים קשים, באור שאוכל אמיתי וטוב יודע להעניק". 
נציין, כי אנסקי תוביל את עונת האולסטארס של "מאסטר שף" שתעלה בהמשך השנה, לצד השפים רותי ברודו, אבי ביטון ויובל בן נריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיותרת לחלוטין
    רוני 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנסקי- תשבי בבית ותשתקי. את משעממת ומשועממת ותעופי לנו מהחייל. שום עניין אין בך. תפסת טרמפ על שם המשפחה ואין לך קבלות.את כלומניקית במיטבך!
    סגור