טלוויזיה

כאן 11 מגיע לטלוויזיה הבריטית: זה הסרט שישודר הערב

סרט התעודה של כאן 11, "זריחה שחורה", שמציג את אירועי הטרו והטבח בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר, מגיעה הערב לרשת ה-BBC, אחרי ששודר בעשרות מדינות והוקרן באוניברסיטאות חשובות ברחבי העולם
שירה יום טוב |  5
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
אחרי שכבר שודר בעשרות מדינות ופסטיבלים ברחבי העולם, ואף הגיע לאוניברסיטת פנסילבניה, שנשיאתה התבטאה בתחילת המלחמה נגד ישראל, סרט התעודה "זריחה שחורה - עדויות מהטבח בפסטיבל נובה" של כאן, תאגיד השידור הישראלי, בדרך להקרנה חשובה נוספת, בהשתתפות היוצרים.
הסרט שמתעד את רגעי האימה מפסטיבל הנובה בשביעי באוקטובר, ואחד מהיצירות בעלות תפקיד הסברה משמעותי בימים אלה, יוקרן היום, עם אירועי ציון חצי שנה לטבח ה-7 באוקטובר בבריטניה, ב-BBC 2 בשעה 21:00 שעון מקומי, במסגרת ערב שידורים שמקדיש הערוץ לציון חצי שנה למלחמה. הערוץ הציבורי הבריטי היוקרתי  BBC 2  ידוע בשידור של תוכניות עומק ושידורים בעלי חשיבות ציבורית.
 
הסרט שודר כבר ביותר מ-40 מדינות, ביניהם לא מעט הקרנות הישגיות באוניברסיטאות חשובות ופורומים שונים ומשתתף בעשרות פסטיבלים והקרנות למוזמנים, בנוכחות ניצולים המלווים את ההקרנה בסיפורם האישי, וזוכה לתהודה רבה ותגובות נרגשות.
בנוסף, הסרט נרכש לשידור ע"י גופי שידור מרכזיים בהם: BBC World Service- בארצות ערב, רוסיה ואיראן, גרמניה (ZDF), שוודיה (SVT), דנמרק (DR), איטליה (RAI), בלגיה (VRT), צרפת (CNews), ברזיל (Record TV), ובריטניה Channel 4), פולין TVN , ספרד RTVE ו Direct TV בדרום אמריקה, בצרפת השיג הסרט חשיפה של פי 3 מיום צפייה רגיל, והגיע למעל 820 אלף צופים בשני שידורים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מקווה ש
    בנצח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרעי יבין שזו טעות לסגור את התאגיד.
    סגור
  • 4.
    מחכה לעשיית סרט אחר שיראו לעולם
    י. ר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יראו לעולם איך הפלסטינים חיים טוב, במיוחד בישראל? עם אפליה מתקנת במקום האפרטהייד שכול העולם מאמין. לא אכפת לעולם על הסבל של ישראל, אכפת לעולם על ה"סבל" של הפלסטנים שאותו צריך להפריך.
    סגור
  • 3.
    שבעה באוקטובר
    שרי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתם "השביעי באוקטובר" הטעות חוזרת על עצמה פעמים מספר בכתבה. ושיהיה רק טוב!!
    סגור
  • 2.
    לא להפסיק
    זהבה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם להראות לעולם
    סגור
  • 1.
    למה מכרו את הסרט לאירן?
    יעל 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתמוגגו מהזוועות?? הזויים
    סגור