טלוויזיה

איילה חסון חושפת: "דחה את העתירה נגד בנק לאומי"

חסון כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בית משפט מחוזי תל אביב דחה את העתירה של העמותה האיסלאמית נגד בנק לאומי ומקפיא את החשבון בחשד שכספי העמותה שימשו לטרור.  השופטת מציינת כאן את דבריו של מנכ״ל העמותה ארזי עיסא בכיר ברע״מ שכינה את אחמד יאסין שהיד"
מערכת ice | 
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
לאחר שהתחקיר של איילה חסון חזר לחיים לפני שלושה חודשם, שנתיים אחרי הפרסום שלה על העמותה למען יתומים של בכיר ברע"מ לכאורה, כעת היא ממשיכה לחשוף מה השלב הבא עם הבנק בו התנהל החשבון שהחליט לסגור אותו.
חסון כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בית משפט מחוזי תל אביב דחה את העתירה של העמותה האיסלאמית נגד בנק לאומי ומקפיא את החשבון בחשד שכספי העמותה שימשו לטרור.  השופטת מציינת כאן את דבריו של מנכ״ל העמותה ארזי עיסא בכיר ברע״מ שכינה את אחמד יאסין שהיד".
רק בדצמבר האחרון, חסון המשיכה בפרסומים שלה בנושא וכתבה: "בנק לאומי הגיש לבית המשפט בקשה לצו נגד עמותה 48 שהמנכ״ל שלה רזי עיסא, בבקשה יש פירוט על עשרות המיליונים שהעבירה העמותה לבנקים ברש״פ ובעזה שנותבו עפ״י הבקשה למטרות טרור. בזמנו פרסמתי תחקיר ענק על הכספים של עמותה 48 שמנוהלת ע״י אנשי רע״מ. המסמך של בנק לאומי לא פחות מדרמטי".

 

כזכור, בחמישי חסון כתבה בטוויטר שלה: "בנק לאומי חסם את החשבון של העמותה למען יתומים ונזקקים שניהל רזי עיסא בכיר ברע״ם. עמותה שהעבירה כספים לעזה ולרש״פ ושגלגלה 81 מיליון. בזמנו פרסמתי תחקיר על העמותה ועל רזי עיסא, היו מי שפירסמו כתבות שניסו להפריך את הפרסום שלי וגוננו על עיסא. העמותה הייתה בקשר עם רזי חאמד בכיר חמאס".
 
כזכור, חסון, חשפה עוד 2021 כי פעיל חמאס מודה לעמותה המקבלת את הכספים מרע"מ - והמשמעות היא העברת כספים קואליציוניים לעבר רצועת עזה. על פי התחקיר המטלטל, ראזי עיסא, בכיר במפלגת רע"מ, תושב כפר קאסם, יו"ר האסיפה הכללית של התנועה האיסלאמית וחבר מועצת השורא ומנכ"ל עמותת 48 קיבל מחמאות מראזי חאמד, בכיר בחמאס על הפעילות של העמותה. כמו כן, עיסא הגיע לכאורה לעזה בשנת 2019 ונמצא גם בפגישה בה נחתם ההסכם בין רע"מ ליאיר לפיד ונפתלי בנט. 
חסון, בזמנו, שאלה את עיסא: "על מה ראזי חאמד מודה לך? זו שאלה פשוטה". עיסא משיב: "כל עזה מודה על הטיפול באלמנות ויתומים". חסון אמרה: "אלמנות ויתומים אני מבינה, על מה בכיר בחמאס מודה לך?" ועיסא הכחיש "מאיפה אני יודע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה