טלוויזיה

השותף החדש של אופירה אסייג עצבני: "מיליונרית שנכנסת במעמד ביניים"

חיים לוינסון  כתב נגד דניאל עמית בלוגרית האוכל: "אין יותר בזוי ממשפיעניות שלא באמת עובדות, שנטפלות לאנשים שבאמת באמת עובדים קשה. תרוויחי כמה כסף שאת רוצה. אם חברות מוכנות לשלם לך - זו בעיה שלהם. בעיני, זה הזיה לשלם אלפי שקלים בשביל סטורי, זה בושההההה אבל מה אני מבין"
מערכת ice |  6
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום אור גפן)
מתקפה שכזו לא הוציא חיים לוינסון כבר הרבה מאוד זמן. לאחר שהתרגז בגלל דברים שהעלתה בלוגרית האוכל דניאל עמית נגד בית קפה בתל אביב בשל מחיר גבוה לדעתה למנה, הוא תקף אותה בשורה של ציוצים.
תחילה הוא כתב נגדה: "פעם אחרונה שבדקתי, את לא פילנתרופית. נורא מעניין אותי, המצעי סאטן שאת מוכרת עכשיו באינסטגרם, כמה אחוזים את עושה? אחוז? שתיים? עשר? מה העלויות שלך? אפס. כלום מוחלט. ואת מעיזה לבוא על בנאדם שצריך לשלם שכירות, ארנונה, עובדים, לסגור במלחמות, קורונה, בעסקים שרובם מפסידים? למה?
 
הוא גם כתב: "אין יותר בזוי ממשפיעניות שלא באמת עובדות, שנטפלות לאנשים שבאמת באמת עובדים קשה. תרוויחי כמה כסף שאת רוצה. אם חברות מוכנות לשלם לך - זה בעיה שלהם. בעיני, זה הזיה לשלם אלפי שקלים בשביל סטורי, זה בושההההה אבל מה אני מבין".
עוד הוא טען: "פעם אחרונה שבדקתי, איזה שום חובה לקנות סנדויץ נקניק דווקא במעדנייה הזו - גילוי נאות, ישבתי שם פעם פעמיים וממליץ על ההרינג - יש עשרות בתי קפה ואפילו אפשר להיכנס לאמפם, לקנות לחמניה ונקניק ולסגור פינה. אני עושה את זה מלא פעמים. אני חיים דב לוינסון, שמח לשלם 76 שקל לסנדויץ",
עוד תקף: "מודה לאל שאני יכול להרשות לעצמי. אני מעריך את העבודה שבעל בית הקפה משקיע בי, שהסנדויץ יהיה בדיוק, שהמוצר יהיה איכותי, שהמיקום הוא טוב. אני יודע שהוא מתמודד בשוק בלתי אפשרי והוא גם צריך לפרנס משפחה. אין לי ספ' שאם היה יכול לתמחר ב40 שקל היה עושה זאת, אבל הוא לא יכול, וזה לא אשמתו".
לסיום הוא כתב: "זה גם בסדר לא לשבת שם, וזה מבאס שלא כולנו יכולים להרשות לעצמם במדינה הזו סנדויץ נקניק משובח ככה סתם. אבל זה החיים. זה לא הבית קפה. ובמקום לחשוב רגע את רצה לעשות לייקים ולעשות שיימינג מופרך. מיליונרית שנכנסת במעמד ביניים. איזה גועל נפש".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עולם וירטואלי מזוייף
    קרדשיאן סטייל 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דניאל עמית מזכירה את האנטישמים באוניברסיטאות בארה״ב שמטנפים את ישראל מבלי להכיר לעומק את המצב.. תתביישי לך
    סגור
  • 3.
    כזה אפס. הוא זה שמחפש לייקים. לך תקנה כריך ב-76 שקל (ל"ת)
    ליאת 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • צודקת (ל"ת)
    חח 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    לוינסון פשוט תותח אמיתי שאפו
    Yl 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכשיו אתה בעונש מ הבלוגרית לא תקבל הנחה על מצעים וווורודים עם דובים הההההה
    סגור
  • 1.
    מסכים עם כל מילה! (ל"ת)
    רונן 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שנאה
    אילולי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני אנשים אומללים עם פתולוגיה של שנאה,בושו לכם שני אנשים ק ט נ י ם.
    סגור