טלוויזיה

כאן 11 או קשת 12? זה הערוץ שזכה לאמון הצופים

סקר המכון הישראלי לדמוקרטיה מתפרסם היום (רביעי) וחושף כי כאן 11 הוא ערוץ החדשות שזכה באמון הציבור זו השנה השלישית ברציפות. ומה עם הערוצים המסחריים?
שירה יום טוב | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
כאן חדשות זוכה זו השנה השלישית באמון הציבור, כך על פי דו''חהמכון הישראלי לדמוקרטיה, שתוצאותיו מצביעות על אמון של 60% בחדשות כאן 11.
הסקר שמפרסם היום (רביעי) המכון הישראלי לדמוקרטיה על הרגלי צריכה ואמון בתקשורת וברשתות החברתיות, סוקר את אמון הציבור הישראלי בקרב יהודים, בגופי התקשורת וסוגי המדיה השונים בהתייחס לצריכת חדשות
בסעיף אמון בתקשורת (חדשות) וברשתות החברתיות, השיעור הגבוה ביותר שנמדד לפי מדגם הסקר לכאן 11, כששיעור של 60% העידו כי נותנים אמון בחדשות הערוץ; אחריו חדשות 12 (54%); חדשות 13 (46%); וערוץ 14 (35%). 
עוד לפי ממצאי הדו"ח, אתרי חדשות באינטרנט הם אמצעי התקשורת השכיח ביותר לצריכת חדשות. כשני שלישים (63%) בודקים חדשות באתרים על בסיס יומי, אחריהם הרשתות החברתיות - 59.5%, הטלוויזיה - 58% ווטסאפ וטלגרם - 52%. רדיו - 36% ועיתונות כתובה - 16%.
ערוץ הטלוויזיה במקום הראשון בישראל לצריכת חדשות הוא חדשות 12 – 51% ציינו אותו כמקור העיקרי. ערוץ הטלוויזיה השני בשכיחותו הוא ערוץ 14 - 20%.  במקום השלישי חדשות 13 וכאן 11 - עם 13% כל אחד. 
 
מעל שלושה רבעים מכלל המדגם, ללא פערים בין המחנות הפוליטיים, סבורים שההחלטה של ערוצי הטלוויזיה לא לשדר את סרטוני החטופים שפרסם חמאס הייתה נכונה. שליש מהמשיבים צפו בתכנים הקשורים למלחמה שרשתות הטלוויזיה החליטו שלא לשדר. 44% מכלל המרואיינים דיווחו שהתחרטו על צפייה באינטרנט בסרטונים הקשורים למלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה