טלוויזיה

רשת בשיתוף פעולה מרגש: זה הפרויקט שיגיע לשירותי התוכן

לרגל יום הזיכרון, פרויקט ההנצחה הייחודי שנוצר על ידי דיגיטל רשת יעלה במלואו לשירותי תוכן רבים כך ש-28 הפרקים שכולל יהיו זמינים לצפייה רציפה
שירה יום טוב | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
פרויקט הנצחה הייחודי של רשת 13 ישודר ביום הזיכרון בספריות ה-VOD השונות. הפרויקט שמתיד את ההספדים של נופלי השביעי באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל של רשת 13 ישודר ביום הזיכרון ביס, הוט, פרטנר, סלקום ופריטיוי.
הבוקר הודיעה רשת 13 שפרויקט ''זיכרון ברזל – המילים האחרונות'', שנוצר עבור הנצחת ההספדים של הנספים והנופלים ב7.10 ובמלחמת חרבות ברזל, ישודר במספר פלטפורמות ביום הזיכרון הקרוב. בתוך כך, ישדרו בספריות התוכן שלהם את הפרויקט יס, הוט, סלקום, פרטנר ופריטיוי. שיתוף הפעולה הרחב הזה מתרחש לאחר שהפרויקט עלה במלואו באתר ואפליקציית רשת וכן ברשתות החברתיות של רשת בתחילת המלחמה ושם קיבל תהודה רחבה וזכה למאות אלפי צפיות. 
 
הפרויקט הופק על ידי דיגיטל רשת 13 והוא כולל 28 סרטונים בהם בני משפחה וחברים מספידים ונפרדים מיקירהם שנפלו או נרצחו. הסרטונים כוללים תמונות אחרונות, סרטוני ווידאו והודעות קוליות של הנופלים והנרצחים.
עשרות הסרטונים יהיו זמינים לצפייה בספריות ה-VOD של שירותי התוכן, ובפרטנר ישודרו בערוץ ייעודי. אורך הפרקים הוא בין 3 לתשע דקות לפרק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה