טלוויזיה

אחת השחקניות הוותיקות בישראל תוקפת: "חורצים את דיננו"

בהשוואה שנויה במחלוקת, טענה השחקנית ליאורה ריבלין כי מחדלי הממשלה הנוכחית חמורים יותר מאלה של ממשלת ישראל במלחמת יום הכיפורים: "גם אז חטאנו בהיבריס והייתה זחיחות דעת, אבל גולדה ניהלה את המצב בשיקול דעת. כששר הביטחון משה דיין התמוטט, היא לא עזבה את חדר המלחמה"
מערכת ice | 
לאורה ריבלין (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
בראיון תוקפני שערכה אתמול [שבת] ל"חדשות 12", הטיחה השחקנית ליאורה ריבלין בממשלה טענות על ניהול כושל לדבריה של המלחמה ברצועת עזה. ריבלין, המגלמת את גולדה מאיר בהצגה "הגברת הראשונה" המתארת את דיוני ועדת אגרנט, הביעה תסכול עמוק מהתפתחויות האחרונות.
"בארץ לא מראים מה קורה שם ברצועה. באמת חשבו בציבור שזה יהיה מבצע צבאי קצר של כמה ימים?" תהתה ריבלין בריאיון וקראה לפעולה נחרצת יותר כלפי הכוחות בעזה. "היה צריך דבר ראשון להחזיר את החטופים ולתת את כל האסירים שהם רוצים, ואז להחליט מה עושים ואיך".
 
השחקנית הוסיפה ביקורת נוקבת על ניהול הסכסוך כולו: "שום דבר לא עובד כאן כנכון, החיילים שלנו משלמים מחיר כבד, החטופים לא חוזרים ועשרות אלפים עדיין מפונים מבתיהם. אין אופק".
בהשוואה שנויה במחלוקת, טענה ריבלין כי מחדלי הממשלה הנוכחית חמורים יותר מאלה של ממשלת ישראל במלחמת יום הכיפורים: "גם אז חטאנו בהיבריס והייתה זחיחות דעת, אבל גולדה ניהלה את המצב בשיקול דעת. כששר הביטחון משה דיין התמוטט, היא לא עזבה את חדר המלחמה".
על אנשי הממשלה הנוכחית, לעומת זאת, אמרה ריבלין בצורה נוקבת: "אתה לא יכול לומר על אף אחד בממשלה הנוכחית שמשהו חשוב לו חוץ מהתחת של עצמו. אלו קיצונים משיחים שלא נושאים בנטל וחורצים את דיננו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה