טלוויזיה

כוכב פאודה יגלם פרטיזן בסרט חדש: זה התפקיד המסקרן

אחרי ההצלחה הבינלאומית ושיתופי הפעולה הנוצצים עם נטפליקס, ליאור רז צפוי לשתף פעולה בסרט חדש ואישי של הבמאי ארז תדמור ששיתף בהתרגשות, "את סבא שלי גילם ליאור רז הגדול מכולם. הסרט עומד לצאת לעולם השנה"
שירה יום טוב | 
ליאור רז (צילום אור גפן)
אחרי שקיבל את הפרס היוקרתי על סדרת האקשן "פאודה" יחד עם אבי יששכרוף, ליאור רז בדרך לגלם תפקיד חדש, שנחשף היום לאור ציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה. בסרט ישראלי חדש שיוצר בימים אלה הבמאי ארז תדמור (בחורים טובים)יגלם רז פרטיזן לוחם, שדמותו מבוסס על סיפורו המשפחתי של תדמור.
תדמור חשף בעמוד האינסטגרם שלו תמונה מסט הצילומים וסיפר על תפקידו החדש של רז, "יום השואה והגבורה. חשבתי שזה הזמן הנכון לחשוף מתוך הסרט החדש שלי 'סודה' שמספר את הסיפור של סבא שלי שלום חרס שנלחם בנאצים ביערות בפולין. את סבא שלי גילם ליאור רז הגדול מכולם. הסרט עומד לצאת לעולם השנה.
"שלום חרס שנלחם ביערות, פיצץ עם החבורה שלו גשרים, ורכבות, חיסלו נאצים, וחיבלו בציוד של הצבא הנאצי. סבא שלי נלחם עד היום האחרון של המלחמה. יהי זכרו ברוך! הסבא שמעולם לא הכרתי, היתה לי את ההזדמנות לפגוש אותו על הסט של הסרט שלי".
לאחרונה רז וושותפו אבי יששכרוף קיבלו פרס מארגון "American Abroad Media", על יצירת סדרת המופת "פאודה" ועל השפעתה של הסדרה על העולם כולו.
רז כתב בהתרגשות בעמוד האינסטגרם שלו ל-411 אלף עוקביו: "אתמול אבי יששכרוף ואני קיבלנו פרס מארגון America Abroad Media על יצירת 'פאודה' ועל ההשפעה של הסדרה בכל העולם. זה קרה בבניין הקונגרס האמריקני".
 
"אירוע מרגש שהזכיר לנו איך 'פאודה' הצליחה לגעת בכל כך הרבה אנשים בעולם", כתב רז על הסדרה המצליחה בנטפליקס שזיכתה את רז בפרס לאקדמיה לטלוויזיה בשנת 2017 על משחקו בסדרה. רז שיחק את הדמות של דורון קביליו, כשהתבסס בין היתר על חווייתו משירותו הצבאי ביחידת דובדבן בזמן שכתב את הדמות האגדית.
עוד המשיך רז את הפוסט המרגש: "אני נזכר גם בשני הילדים מירושלים, שהעזו לחלום בגדול ומוצאים את עצמם היום מקבלים פרס במעמד כזה. יכול לומר שהחלום כרגע הוא שכל החטופים יחזרו הביתה ושנראה ימים טובים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה