טלוויזיה

יעל בר זוהר כותבת בדמעות: "כמה סבל, כואב לי"

בר זוהר כתבה: "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2024.. הרגשתי שאני חייבת לבוא להיות עם אבא שלי בזמן הצפירה. האמת.. נראה לי שזה יותר בשבילי מאשר בשבילו. כואב לי. כואב לי על העם שלנו. העם היהודי. כמה סבל.. כמה כאב אפשר כבר להכיל. בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות שהן שתי דקות שהן עולם. נצח"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)

יום השואה 2024 הוא כנראה הקשה ביותר שעברה מדינת ישראל, בטח אחרי שב-7.10 בקיבוצי עוטף עזו נראו מחזות שכאילו נלקחו מגרמניה ופולין של שנות ה-40'. יעל בר זוהר כתבה בכאב על התחושות שלה ביום הזה.

בר זוהר כתבה: "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2024.. הרגשתי שאני חייבת לבוא להיות עם אבא שלי בזמן הצפירה. האמת.. נראה לי שזה יותר בשבילי מאשר בשבילו. כואב לי. כואב לי על העם שלנו. העם היהודי. כמה סבל.. כמה כאב אפשר כבר להכיל. בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות שהן שתי דקות שהן עולם. נצח".
 



היא הוסיפה: "סבתא רחל וסבא חיים שלי ( ההורים של אבא) ניצולי אושוויץ. הצליחו לשרוד ולעלות לישראל ולהקים משפחה ולהמשיך ולקיים את העם היהודי. סבא שלי יוסף פוגל ז״ל גם שרד את עבודות הכפייה בשבי בסיביר ונלחם נגד הנאצים בצבא אנדרס הבריטי וכל שאר משפחתו הורים ואחים נרצחו בשואה".

לסיום רשמה: "אמא שלו אמרה לו רוץ.. ואל תחזור ומאז לא ראה אותה. עילי ברעם שלנו ז״ל נרצח בשל היותו יהודי. הוא כבר לא יחזור . אבל אנחנו חייבים לדאוג שהחטופים והחטופות בשבי חמאס הנאצים יחזרו. בע״ה ישתקמו - יחזרו לחיות ואף להביא עוד דור לעולם ורק אז נוכל לחזור ולהשתקם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה