טלוויזיה

ערוץ אלג'זירה ממשיך לפעול בישראל - למרות צו הסגירה

אחרי שממשלת ישראל הצביעה פה אחד על סגירת ערוץ אלג'זירה בישראל, שם אף נערכה פשיטה והמשרדים של הערוץ בירושלים נסגרו, נודע כי בערוץ ממשיכים לשדר מישראל וניתן לצפות בשידורים דרך היוטיוב או הטוויטר
מערכת ice | 
אל ג'זירה (צילום shutterstock)
ממשלת ישראל הצביעה אתמול (ראשון) פה אחד על סגירת ערוץ אלג'זירה בישראל, זאת בהתאם לחוק שעבר ב-1 באפריל, כך שהערוץ הקטרי נאסר בישראל, וכיוצא בזאת שידוריו של הערוץ בכבלים בישראל הופסקו, זאת למשך 45 ימים, אז יצטרכו חברי הממשלה להאריך את התוקף של ההחלטה.
מי שיפתח כעת את ערוץ אלג'זירה ב-YES או ב-HOT למשל, לא יוכל לראות את הערוץ ויקבל הודעה לפיה הערוץ נסגר בישראל בעקבות החלטת הממשלה. אלא שאם ממש תרצו לצפות בערוץ אלג'זירה בישראל, כל מה שצטרכו זה לפתוח את הגוגל ולחפש את שידורי אלג'זירה בישראל דרך יוטיוב, או דרך הטוויטר. כעת, מעניין יהיה לראות איך יפעלו בישראל בנושא.
 
רק אתמול נערכה פשיטה על משרדי אלג'זירה בירושלים, אותם סגרו למשך תקופת זמן של 45 ימים בשלב הראשוני. במהלך הפשיטה, הוחרמו  מכשירים המשמשים לשידורים, טלפונים ניידים וכדומה, כדי שלא יוכלו להעביר שום מידע תקשורתי מתוך המדינה, וכמו כן גם הגבלת גישה לאתרי האינטרנט של הערוץ.
"הצווים שלנו ייצאו לפעולה באופן מיידי", הדגיש שר התקשורת שלמה קרעי. "עבר יותר מדי זמן ויותר מדי מהמורות משפטיות מיותרות כדי שנוכל סוף סוף לעצור את מכונת ההסתה המשומנת של אלג'זירה שפוגעת בביטחון המדינה". 
שר הכלכלה ניר ברקת חיזק את דבריו ואמר: "אל-ג'זירה היא מנוע האנטישמיות הגדול בעולם. ערב יום השואה הממשלה מעבירה מסר חד נגד זרוע התעמולה של מדינת הטרור קטאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה