טלוויזיה

כוכב הישרדות בדרך לקשת 12: זו הסדרה שלוהק אליה

הפקת סדרת המתח - בילוש, "ים המוות", שצפויה לעלות בקשת 12 סוגרת את ליהוקי השחקנים לדמויות השונות. הסדרה תעסוק במקרה מוות מסתורי במלון קורונה בים המלח ובתפקיד הראשי תגם ניב סולטן חוקרת משטרה
שירה יום טוב | 
הנרי דוד (צילום צילום מסך רשת 13)
השחקן, ומתמודד הישרדות VIP הנרי דוד, מצטרף לסדרת הדרמה - מתח החדשה של קשת 12 שנמצאת בתהליך הפקה בימים אלה, וסוגרת את רשימת הליהוקים לקראת צילומי הסדרה שיתחילו בקרוב.
דוד לוהק לסדרה החדשה שנכתבה בסגנון מתח בלשי בקשת 12, לצד שמות נוספים שכבר פורסמו ובהם לא מעט כאלה מפתיעים שנמצאים בתחילת דרכם בעולם המשחק כמו אביהו פנחסוב, וכן אנה זק, רותם שפי (שפיטה) וניב סולטן.
הסדרה החדשה נוצרה בסגנון אגתה כריסטי כמותחן בלשי תחת שם זמני "ים המוות", כאשר ההתרחשויות הסדרה מתקיימות במלון בים המלח. הסדרה תעסוק במקרה מוות מסתורי שמתרחש במלון קורונה בים המלח, אותו תחקור חוקרת משטרה צעירה בגילומה של ניב סולטן. דוד עצמו יגלם בתפקידו את המפקד שלה, שמנהל אותה מבחוץ.
 
יוצרת הסדרה היא רז יובן, במאי: תומר שני, הפקה: יואב גרוס הפקות. עד כה לוהקו לסדרה אנה זק, רותם שפי (שפיטה), אביהו פנחסוב, אופק פסח וניב סולטן.
נזכי כי דוד הצליח לעורר סערה בזמן השתתפותו בהישרדות, אחרי שהתבטא בעניין גזענות ואמר על עצמו שהוא גזען. דוד היה המודח הראשון של העונה בה ניצחה בסופו של דבר אלה אייבינדר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה