טלוויזיה

אהרוני הובך ברשת: "מתנשא, לא נעים", איך הגיב חיים כהן?

בתגובה אחת לקטע מהתכנית נכתב על השופט הוותיק: "לא אוהבת אותו. מאוד מתנשא, משתלט על כל הביקורות, נכנס באייל כל הזמן, ממש לא נעים". כהן הגיב מהעמוד הפרטי שלו והגן על חברו במפתיע: "אהרוני בעל ידע רב. יהיו כאלה שיפרשו את זה כהתנשאות, אבל אני מציע להקשיב למה שהוא אומר ולהשכיל"
מערכת ice |  6
מאסטר שף עונה 11 (צילום רונן אקרמן)
חיים כהן, כוכב מאסטר שף וכמובן אחד השפים המוערכים בישראל, לא יכול היה לעמוד בצד ולראות את חברו ל''מאסטר שף", ישראל אהרוני, חוטף ביקורות קשות ומעליבות מגולשים שמבקרים בחריפות את התנהלותו.
בעמוד האינסטגרם של קשת 12, עלה וידאו משעשע מהפרק ששודר בו רותי ברודו שואלת בהומור: "מותר לי לדבר בפה מלא?", אהרוני השיב לה: "לא. את לא מדברת עם אוכל בפה". כמובן שהשופטים מתנהלים בהמון הומור, אבל היו צופים בבית שפחות אהבו זאת.
 
בתגובה אחת נכתב: "לא אוהבת אותו. מאוד מתנשא, משתלט על כל הביקורות, נכנס באייל כל הזמן, ממש לא נעים". כהן הגיב מהעמוד הפרטי שלו והגן על חברו במפתיע: "אהרוני בעל ידע רב. יהיו כאלה שיפרשו את זה כהתנשאות, אבל אני מציע להקשיב למה שהוא אומר ולהשכיל".
לאחר שגולשת נוספת כתבה: "זה היה גס רוח בצורה בלתי רגילה מצידו. מקטין ומתנשא, מתביישת בשבילו", כהן ענה גם לה: "זאת דרך אחת לחשוב. דרך שנייה זה שאם הייתה מדברת בפה מלא, זה יוצא לא ברור ואפילו גס על המסך. אז הייתם אומרים שהיא לא מכבדת ואיך היא אוכלת בחוסר נימוס. אנחנו שם חבורה שמאוד מעריכה אחד את השני , צוחקים יחד ולא תאמינו, שומרים אחד על השני תוך כדי פירגון".
לגולשת שכתבה: "אהרוני נראה כמו ליצן מגוחך עם הלבוש הצבעוני הזה. לא מובן מה הוא רוצה לשדר עם ביגוד שלא מתאים לו", כהן כבר ענה: "כנראה שלא רוצה לשדר כלום. חוץ מאשר להתלבש איך שבא לו גם אם זה לא מוצא חן בעיניי אחרים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    או התנשאות או טרחנות של גיל שלישי (ל"ת)
    בכ''מ לא נעים 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    השופטים
    נ 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאסתם שחצנים
    סגור
  • 4.
    הפך לבחור טרחן ומעצבן (ל"ת)
    חבל פעם חיבבתי אותו 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    השופטים
    נ 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאסתם שחצנים
    סגור
  • 2.
    קוץ באחוריים וקצב לעיסה של עז.
    אהרוני 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עז לועסת
    סגור
  • 1.
    בחרותו של אהרוני מביישת את צעירותו
    מולי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היכן הימים אהרוני שהיית מדבר בגובה העיניים?הימים העליזים של המסעדה ברוטשילד.כמו הרבה אנשים שהיו נעימים ונחמדים,גם לך השתן עלה לראש.קצת צניעות לא תזיק לך!
    סגור