טלוויזיה

הסטוקרית מ"אייל קטן" שוברת שתיקה: "האונס גרם לו לחלות"

פירס מורגן האגדי ראיין את פיונה הארווי, הלא היא "מרתה", הדמות שהוצגה כהסטוקרית בסדרה המצליחה בנטפליקס "אייל קטן". לאחר הסדרה, הארווי נחשפה כי נפגעה מאיך שהיא הוצגה בסדרה ושברה שתיקה בנוגע ליחסים בינה לבין היוצר ריצ'ארד גאד: "בתור מישהו שמרגיש שהוא מרחם עלי, הוא לא התנצל"
מערכת ice | 
אייל קטן (צילום נטפליקס)
העיתונאי ואיש התקשורת פירס מורגן, ראיין אמש (חמישי), את פיונה הארווי, שהוצגה בסדרה המצליחה בנטפליקס "אייל קטן" בתור הסטוקרית שהיוצר הכיר בבר, שהרסה לו את החיים. מורגן אמר להאוורי: "הוא אמר שהוא לא ראה אותך בתור מרשעת, אלא בתור מישהי לא בריאה בנפשה, שצריכה עזרה". 
הארווי, אשר היוותה השראה לגאד ענתה: "הוא צריך להסתכל על עצמו, כמישהו שצריך עזרה". כאמור, הראיון התרחש במהלך ספיישל "לא מצונזר" מרתק, בו הסטוקרית המדוברת לכאורה רצתה לספר את הצד שלה בסיפור, לאחר שזהותה נחשפה ללא רשותה כשהסדרה התפוצצה. 
 
עוד שאל מורגן: "את חושבת שהוא לא בריאה מבחינה נפשית?", פיונה ענתה: "כן. אני חושבת שהוא תמיד היה לא בריא מבחינה נפשית. בין אם האונס היה אמיתי או המצאה מהראש שלו, זה מה שגרם לו לחלות עוד יותר מבחינה נפשית". 
מגיש הטלוויזיה ניסה לדברר את היוצר ואמר: "הוא טוען שהאונס באמת קרה. הפוגע, הוא איש טלוויזיה מוכר. אנחנו לא יודעים מי זה, אבל זאת סצינה מאוד גרפית, בה הוא נאנס בצורה ברוטאלית לאחר שצרך סמים משני תודעה. היוצר לא טוען שהוא מלאך, או מושלם, הוא עשה המון טעויות. גם כשהוא מתייחס לדמות שלך, הוא לא מצייר אותך בתור נבלית, אלא מצייר את שניכם בתור נשמות אבודות". 
 
הארווי לא נשארה חייבת והגיבה: "אני אישית לא ידעתי שהסצינות על מקרה האונס הוצגו בסדרה עד הבוקר. בת של מישהי שאני מכירה צפתה בסדרה וסיפרה לי, אז אני מופתעת שוב. הוא כתב כבר בעבר כמה סדרות על אותו מקרה אונס". עוד המשיכה פיונה: "אני לא קיבלתי התנצלות לא מנטפליקס ולא ממנו. אז בתור מישהו שמרגיש כביכול שהוא מרחם עלי, הוא לא התנצל אפילו. הוא הציג את הדמות שלי בתור איזו מישהי לא מושכת, שהטרידה אותו מינית, הייתה בכלא, ועוד מספר האשמות לכיווני שלא קרו". 
 
העיתונאי מורגן שאל: "אף אחת מההאשמות לא אמיתיות?", הארווי ענתה מבלי להתבלבל: "אף אחת מההאשמות אינן נכונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה