טלוויזיה

האח הגדול בפסגה? זאת התוכנית הנצפית של רשת השנה

שתי עונות של האח הגדול שודרו השנה לצד תוכניות דגל נוספות של רשת. איזו תוכנית הגיעה לפסגה ואיפה התמקמה האח הגדול למרות הביקורות על הרייטינג הנמוך לעונה?
שירה יום טוב |  3
המשדרים הנצפים של רשת (צילום freepik)
התוכניות הנצפות ביותר של רשת השנה מצביעות על חוזק של תוכניות הריאליטי בערוץ, כשהאח הגדול שהגיע לשתי עונה השנה נגיעה פעמיים לחמישייה אם כי רושמת פערים גדולים בין שתי העונות ששודרו שתיהן השנה.
התוכנית הנצפית ביותר השנה ברשת היא עונת קיץ של האח הגדול ששידוריה החלו לפני שנה והתסתיימו עם זוכת העונה הגדולה זהבה בן. האח הגדול עשתה בעונה הזאת ממוצע צפייה של 17%. העונה האחרונה של האח הגדול ששידוריה התסיימו רק לפני שבוע, רשמו אמנם את המקום השני אך בפער ניכר עם ממוצע התוכנית עומד על 13.3%.
במקום השלישי - העונה השמינית של המירוץ למיליון שמגיעה לממוצע צפייה עונתי זהה לממוצע האח הגדול שעומד על 13.3%.  משחקי השף שמשודרת כבר כמה חודשים טובים הגיעה למקום הרביעי עם 13.0%. מי שסוגרת את החמישיה היא התוכנית אהבה חדשה עם ממוצע צפייה עונתי של 11%.
גם בטבלת המשדרים הנצפים ביותר האח הגדול כמעט ושולטת אלא שלפני חודש הגיע גמר היורו ששודר בערוץ וכבש בסערה ובפער של יותר מ-3% את המקום הראשון. גמר היורו הביא לרשת 25.5%, כשהתוכנית הבאה אחריו היא השקת האח הגדול שנערכה בערב שאחרי עם 22.70%, דווקא בעונה הפחות חזקה של האח. שאר הטבלה נתונה בידי פרקים של העונה הקודמת של האח הגדול שהחזיקו בנתונים מרשימים מאוד סביב ה-20% רייטינג.
המשדרים
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תחזירו את יורם זק העורך המיתולוגי של האח הגדול
    רז 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזירו את יורם זק העורך המיתולוגי של האח הגדול
    סגור
  • 2.
    מצחיק
    דודד כהן 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירת תלכיד הדיירים העונה היתה על הפניםםםםםםם
    סגור
  • 1.
    הצופים הגברים לא מעניין האח הגדול.תביאו תוכניות גם לגב (ל"ת)
    צופה 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור