טלוויזיה

הילה קורח חזרה למסך, כך קיבל אותה חזי סימנטוב

אחרי שנעדרה שבועיים מהגשת מהורת השבת בחדשות 13 חזרה אתמול רגע לפני החלפת הפקידים עם תמר איש שלום, ואיתה חזרה גם שיחת אחורי הקלעים עם חזי סימנטוב
מערכת ice |  6
הילה קורח (צילום חדשות 13)
הילה קורח שנעדרה מהגשת מהדורת השבת במשך שבועיים חזרה אתמול להגשה, רגע אחרי הבשורה על המעבר שלה להגשת המהדורה המרכזית.  הסיבה להיעדרותו של קורח, כזכור היא כנס שנערך בארצות הברית בתחילת החודש בהשתתפותה והשתתפותם של אנשי תקשורת רבים שנעדרו בימים האחרונים.
בין השמות הגדולים שעלו על טיסה לכנס שנערך במיאמי, פלורידה, אפשר למצוא את עמית סגל, מירי מיכאלי, אלון בן דוד, יואב לימור, אייל קיציס, בועז ביסמוט, ועוד אנשי תרבות ופוליטיקאים, הגיעו לעיר החוף בפלורידה, אך לא מדובר בחופשת ברנז'ה משותפת אלא בכנס של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית, "Israeli-American Council".
הכנס גרר בעיות לוח שידורים רבות בhשראל אחרי שעשרות ממשתתפיו חזרו ארצה כשהם חיוביים לקורונה, כמו קורח גם אייל קיציס שנעדר בפעם השניה בתולדות ארץ נהדרת והוחלף על ידי עידו רוזנבלום.
 
אתמול חזרה קורח לחדשות השבת, ואיתה גם השיחה השבועית עם חזי סימנטוב שמתרחשת מאחורי הקלעים הישר אל הסטורי של השניים באינסטגרם. קורח פתחה את הסטורי המסורתי ואמרה לסימנטוב, "אליך התגעגעתי הכי מכולם", סימנטוב אמר לקורח בתגובה כי, "כשהיית בבידוד חשבתי על זה שצריך לעשות את שיחת יחסנו לאן בשנת 2022", בתגובה השיבה קורח, "באמת ה מה שיש לך להגיד לי?" וגרמה לסימנטוב להודות, "התגעגעתי אליך רצח".
 
ארגון הקהילה היהודית הוקם בארה"ב ב-2007 על ידי אנשי עסקים ישראלים-אמריקאים, כשמטרתו העיקרית היא חיזוק הקשר בין הקהילות בשתי היבשות, חיזוק הזהות אצל הדור הצהיר בארה"ב ותמיכה במדינת ישראל. הארגון.
 
מדובר בכנס השנתי של הארגון אליו הוזמנו עשרות משפיענים מתחומי התקשורת, הפוליטיקה והתרבות בישראל ובארה"ב. בחלק האמנותי שוריינו המקומות לעידן רייכל, רמי קליינשטיין, נועם חורב, וכאמור, אמן החושים הצעיר נבו אבוטבול בן ה-17. אגב, הסלוכן של הכנס הוא: "מדברים ביום, חוגגים בלילה", אז נראה שמדובר באחת ממסיבות הברנז'ה הישראליות הגדולות מאז הקורונה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תקשורת אלופה בצביעות
    טומי 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התנפלו על גילת בנט,על טיסה לחו״ל,וערמות של עיתונאים טסו לחו״ל.
    סגור
  • 5.
    רבה עם הספר שלה.
    אבי 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכזבה
    סגור
  • 4.
    חזי סימטוב
    אמילי 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חזי,אלד הכתבים והפרשנים הצעולים בערוץ
    סגור
  • 3.
    ארגון הקהילה היהודית ???
    אורה 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע לי כמו...חרטא בארטא...שנועד לבילויים וטיולים...ישנם אלפי ארגונים יהודים אמריקאים.... אז מצאו סיבה לטייל ולבלות...כל המשפיענים.... הילה קורח...חחחחח..היא משפיענית ??? לא ידעתי ??? מירב מיכאלי ..היא משפיענית ?? עמית סגל הוא אכן משפיען בה' הידיעה !!!! נראה ונשמע כמו ...צ'ופר לעובדי רשתות הטלביזיה לערוציהן..וכולם חושבים..ויי..י איזה ארגון .חחחחחחח
    סגור
  • 2.
    התגעגעתי (ל"ת)
    יעקב 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    עלה תאנה בערוץ של ביבי
    Anj 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מאחל לך הצלחה רבה. רק תנסי לשמור על הקו הביביסטי של הערוץ . אחרת ינפנפו אותך.
    סגור