טלוויזיה

תקלה בשידור חי: ניב רסקין פספס בדיחה וכך הגיב

המבזקן אורי איזק בסך הכול ניסה לספר בדיחה קלה לפני המעבר לעדכוני החדשות, אך הסאונד בדיוק אז לא עבד, ורסקין שלא שמע מה נאמר הוביל לפאדיחה בשידור חי
מערכת ice | 
ניב רסקין (צילום מסך 12)
עדכון החדשות של שעה 9 בתכנית "חדשות הבוקר" בקשת 12, גרם לפאדיחה בשידור חי כאשר הסאונד לא עבד, והבדיחה שסיפר אורי איזק, המבזקן, לא הגיעה לידיו של ניב רסקין המגיש.
רסקין העביר את מסך לאורי איזק בשביל עדכון החדשות, אך ככל הנראה המבזקן רצה לספר עקיצה קלה על האייטם שהיה לפני כן עם הג'ודוקא אורן סמדג'ה שיושב בפאנל, אך לצערו הסאונד לא עבד באותו הרגע. גם כאשר רסקין אמר לו כי הוא אינו שומע אותו, המשיך איזק לדבר בלי סאונד, דבר שככל הנראה כבר הוציא את הרוח מהמפרשים לבדיחה אותה התכוון לספר ולבסוף כאשר כבר שמעו אותו אמר "הערת שוליים שולית".

מוקדם יותר בתכנית התארחה מגישת חדשות 12, רינה מצליח, וסיפרה על הסרט החדש אותה היא יוצרת על מעמד הנשים בתקשורת, כך שלמרות שישנן נשים רבות על המסך - כמו יונית לוי, קרן מרציאנו, דנה וייס ועוד - עדיין זה יותר בנראות, ולדעתה יש להביא ייצוג נשי גם בקרב מקבלי ההחלטות, עמדות העריכה וניהול.
מגישת "פגוש את העיתונות" הוסיפה כי גם הדור של הנשים החזקות על המסך מתבגר, ולא נראה שיש מחליפות כרגע שייכנסו במקומן: "אני הכי מבוגרת על המסך", הוסיפה מצליח כסיבה לכך  שהיא מתעסקת בימים האחרונים בתחומים שמחוץ לאקטואליה, והדבר שהכי מרגש אותה כרגע הוא הפודקאסט שלה שעוסק בחיי משפחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה