טלוויזיה

רינה מצליח מפיקה סרט חדש: מי העיתונאיות שיככבו בו?

פרסום ראשון: מגישת 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12 עובדת על דוקו חדש שבוחן את מעמד הנשים בתקשורת בדגש על הטלוויזיה, כאשר בין היתר צפויות לקחת חלק בפרויקט דנה ויס, מיקי חיימוביץ, כרמלה מנשה, נגה ניר נאמן, אדוה דדון, דליה מזור ועוד
כפיר אדר |  2
רינה מצליח ודנה וייס (צילום הדר פארוש פלאש 90 צילום מסך 12)
אחרי שהתראיינה על כך בתכנית הבוקר של קשת 12, 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין, שם רינה מצליח סיפרה על הסרט הדוקומנטרי שהיא מפיקה שעוסק בנשים בתקשורת בדגש על הטלוויזיה, ל-ice נודע לראשונה מי יככבו בסרט המדובר
בראיון אמרה מצליח בין היתר: "לבדוק האם זה שיש יותר נשים על המסך זה אומר שהן מעמד דומה לגברים טלוויזיה, אני לא בטוחה. יש שינוי והוא בעיקר בנראות על המסך אבל אני לא רוצה שזה יטעה, צריך ייצוג נשי בניהול בעמדת מקבלי ההחלטות, בעריכה, בקביעת סדר יום".
 
כעת, נחשפים הליהוקים לסרט של רינה מצליח. בחודשים האחרונים עובדת מגישת פגוש את העיתונות והעיתונאית הבכירה על הזווית הנשית ומסגרת הסרט פוגשת מצליח מגישות ועיתונאיות בכירות בהווה ובעבר, בהן דנה ויס, מיקי חיימוביץ, כרמלה מנשה, נגה ניר נאמן, אדוה דדון, דליה מזור ועוד.
לצד מצליח בת ה-65, את הסרט מביימת עידית אברהמי (״מי ירה בילדי הברנוער״, ״העיתונאים״), בהפקת סלוצקי אפיקי תקשורת, והוא מיועד לשידור בקשת 12 בחודשים הקרובים, לקראת קיץ 2022.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה באמת הנשים החזקות ? יונית לוי, אילה דיין!
    שי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רינה, סרט מיותר סורי :)
    סגור
  • 1.
    מחכה לצפות בזה (ל"ת)
    בר 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור