טלוויזיה

דיסני מטילה פצצה: רוסיה מוחרמת מתכני ענקית התוכן

רוסיה חוטפת מכה נוספת, ברקע שיירות המשוריינים שעושות את דרכן לבירת אוקראינה קייב, גם דיסני מצטרפת לסנקציות נגד המעצמה 
מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels ,pixabay)
דיסני הודיעה היום (שני) כי תשהה את ההקרנות של הסרטים הקרובים שלה ברוסיה, כך הודיעה החברה ביום שני, כשהיא מצטרפת לנטפליקס, Shell, Twitter, Airbnb וקמעונאית האמנות המקוונת Etsy בהכרזה סנקציות נגד רוסיה או מתן סיוע לאנשים באוקראינה ביום שני על רקע הפלישה של רוסיה - הנה רשימה של חברות שהבטיחו יוזמות.
לפי דיווח של מגזים פורבס, חברת וולט דיסני, שבבעלותה אולפני מארוול, אולפני המאה ה-20, פיקסאר ונכסי סרטים נוספים, הודיעה ביום שני כי היא מפסיקה את הקרנות הסרטים ברוסיה, כולל הקרנה הבכורה הצפויה של הסרט החדש של פיקסאר Turning Red, "בהתחשב בפלישה הבלתי מתגרה לאוקראינה ול- משבר הומניטרי טרגי".
דיסני מצטרפת לחברות הרבות שנקטו צעדים נגד רוסיה או לפחת בעד אוקראינה במערכה הקשה שמתנהלת בשטח אוקראינה בימים אלה. אתמול הודיעה ענקית האירוח Airbnb הודיעה היום כי היא לוקחת על עצמה פרויקט ענק למציאת פתרונות דיור לטווח הקצר והבינוני לפליטים הבורחים מאוקראינה בעקבות הפלישה הרוסית. גם פייסבוק הצטרפה להטלת הסנקציות כשחסמה את חשבונות סוכנות הידיעות הממשלתית של המעצמה, וחברות תוכן ותרבות נוספות מונעות את שירותיהן במדינה.
 
הסנקציות הללו קורות ברקע הסנקציות הכלכליות שהוטלו בהם ניתוק רוסיה ממערכת הסליקה הבינלאומית סוויפט - הסנקציה החריפה ביותר שהוטלה על המדינה, וההשפעות שלה אכן ניכרות באופן מהיר וכואב במיוחד לרוסיה. קדמו לכך הצהרות לגבי סקציות שונות, חיסול אחזקות בחברות רוסיות, וכן צעדים של אנשי עסקים שהעבירו את בעלות נכסיהם מחוץ לכלכלת רוסיה, כמו רומן אברמוביץ', שהעביר את בעלות מועדון צ'לסי לקרן הנאמנות שבבעלותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה