טלוויזיה

הסוכנות שהפיקה לקשת ורשת במהלך ענק: זה הפרויקט החדש

רמי יהושע, אורי גולדברג וליה לחמי, בעלי סוכנות התוכן השיווקי "אינסייד", משיקים פורמט דוקו-ריאליטי בינלאומי שיעסוק בנוודים דיגיטליים. והיכן ישודר?
מערכת ice |  1
פרסום בסטרימינג (צילום mohamed Hassan from Pixabay)
רמי יהושע, אורי גולדברג וליה לחמי, מבעלי סוכנות התוכן השיווקי "אינסייד", פיתחו פורמט דוקו ריאליטי בינלאומי על נוודים דיגיטליים. הפורמט החדש, בפיתוח והפקה  ישראלית, יופק לשידור בשירות הסטרימינג DISCOVERY+.
הסדרה תתעד ותעקוב אחר סיפוריהם של 4 אנשים, יחידים, זוגות ומשפחות שהחליטו להגשים חלום, לעזוב את עבודותיהם השגרתיות  ולצאת להרפתקה משנת חיים ולטייל ביעדים היפים בעולם, כנוודים דיגיטליים – .DIGITAL NOMADS
 
הסדרה תצולם  ב-4 יבשות מקומות שונים בעולם, והמשתתפים יחוו תרבויות חדשות וסגנון חיים שונה, תוך כדי שהם עובדים ומתפרנסים כנוודים דיגיטליים במשרות REMOTE  מגוונות בחברות המובילות בעולם ובשימוש בפלטפורמות טכנולוגיות המאפשרות עבודה מרחוק – כל אחד בהתאם למיטב כישוריו ויחיו כנוודים דיגיטליים.
תופעת הנוודים הדיגיטליים התרחבה בשנים האחרונות בעולם ואף הואצה מאז הקורונה בזכות טכנולוגיות העבודה המתקדמות ותרבות עבודה מתקדמת המאפשרת לאנשים ליצור איזון חיים ועבודה המתאימים יותר לצרכיהם WORK LIFE BALANCE. הפורמט פותח בסוכנות התוכן השיווקי  "אינסייד" (INSIDE CONTENT AGENCY) שהוקמה ב-2010 ונמצאת בבעלות אורי גולדברג, ליה לחמי ואיש העסקים והפרסומאי רמי יהושע.
 
החברה הפיקה סדרות רבות, ביניהן הבתים היפים בישראל עם דניאל חסון בקשת 12, מגזין הקיימות "ירוק בלילה" ברשת 13, "מספרה בהפרעה" בהוט ועוד.
www.inside-content.tv DISCOVERY + שירות הסטרימינג של רשת דיסקברי צומח בקצב מהיר ומונה כיום כ- 25 מיליון מנויים בארה"ב. השירות כולל את תכני הערוצים הפופולריים – DISCOVERY ,TRAVELL LIFE ועוד. הסדרה תשודר במקביל גם בערוצים הלינאריים דיסקברי וטראוול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליה לחמי ואורי גולדברג-צוות מנצח! (ל"ת)
    אחת שיודעת 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור