שיווק ופרסום

אברי גלעד חוזר למסך: מה צפוי בתוכנית החדשה?

אברי גלעד צפוי לחזור למסך ביום ראשון הקרוב, עם הפורמט החדש שלו שישלב את דעת הצופים במהלך התוכנית. מה צפוי לקרות בשידור הבכורה של הפורמט החדש?
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אברי גלעד חוזר ביום ראשון הקרוב למסך עם התוכנית החדשה שלו, "מדד ישראל", שתשלב את החלטות הצופים לגבי נושאים במרחב הציבורי. בתוכנית הראשונה שתשודר בראשון הקרוב ברשת 13, הצופים יעמדו בפני ההכרעה הראשונה שלהם בתוכנית.
במהלך התוכנית, יוצגו לצופים שלושה אנשים שעשו משהו מיוחד ומרגש ובאמצעות סריקת QR קוד יוכלו הצופים לבחור את איש היום שתמונתו וסיפורו יופיע על מספר שלטי חוצות בצמתים מרכזיות ברחבי המרכז.
"אנשי היום" הם אנשים שעשו דבר מיוחד ומרגש אך לרוב לא תראו אותם על שלט חוצות. תכנית "מדד ישראל" תעלה על הנס את מעשיהם ותחשוף את הציבור לסיפורים. רשת 3 הודיעו בתחילת השבוע כי רצועת האקטואליה החדשה של רשת 13 בהנחיית אברי גלעד תאפשר לצופים להכריע בנושאים החמים שנמצאים על סדר היום, אחרי שבחודשיים האחרונים ניסו לגבש פורמט חדש למנחה הוותיק.
התוכנית תשודר בימים ראשון עד חמישי, החל מתאריך יום ראשון הקרוב ב-6 במרץ בשעה 19:00 ברשת 13. "במקום לצעוק על הטלוויזיה, תוכלו להצביע ולהביע את דעתכם על הנושאים הבוערים של היום" מסרו ברשת 13.
 
רצועת האקטואליה החדשה 'מדד ישראל' בהגשת אברי גלעד תעסוק מדי ערב בכותרות היומיות מזווית חדשה שעוד לא נעשתה, בזכות אמצעים חדשניים תאפשר התכנית לצופים לקחת חלק פעיל במהלך השידור, להצביע ולהביע את דעתם בסוגיות הנמצאות במרכז סדר היום הציבורי והתקשורתי בישראל. זאת לצד פינות תוכן נוספות שיתקיימו במהלך התכנית. ההשתתפות תתאפשר באמצעות סריקת QR קוד שיופיע על המסך ותוביל למסך שבו יתקיים המפגש בין תכני התכנית לצופה.
כזכור, ב-28 בינואר 2022, ממש לפני חודש, אברי גלעד עזב את תכנית הבוקר של רשת 13 בדמעות. במקומו של גלעד הוצבו שני מנחים חדשים לצידה של רותם ישראל: מירי מיכאלי וצביקה הדר. התכנון כאמור, היה שגלעד יעזוב את תכנית הבוקר ויעבור לרצועה של לפני מהדורת החדשות לאחר שהתכנית "לפני החדשות" לא הצליחה לתת פייט ל"תכנית חיסכון" המשודרת בקשת 12.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוד לא נקלט (ל"ת)
    לא עובד כלום 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור