טלוויזיה

רינה מצליח נעדרה מהמסך: איפה מבלה המגישה?

מגישת פגוש את העיתונות לא הופיע אתמול על המסך בקשת 12, ובמקומה הגישה את התוכנית דפנה ליאל. איפה מבלה רינה מצליח בימים אלה?
מערכת ice |  4
רינה מצליח (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
רינה מצליח לא הופיעה אתמול בתוכנית פגוש את העיתונות שמגישה בקשת 12 בכל שבת. מצליח מובילה את תוכנית הראיונות והאקטואליה בערוץ, ונראה שיחד עם פגרת הכנסת שהתחילה היום, גם היא הורידה רגל מהגז כשאתמול הגישה את התוכנית דפנה ליאל.
ובזמן שליאל ממלאת את מקומה, מצליח מבלה בימים אלה בחו"ל, ואם לדייק - באחד ממוקדי התיירות הפופולארים בתקופה האחרונה - דובאי. המגישה שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה תיעוד מהבילוי שמושך אליו תיירים רבים - תערוכת אקספו דובאי 2021, שבסוף החודש צפויה לסגור את שעריה.
 
כזכור, בראיון לניב רסקין לפני כחודש סיפרה מצליח מה הפרויקט הבא עליו היא עובדת: "עומלת על סרט דוקו, סרט שעוסק בנשים בתקשורת בדגש על הטלוויזיה, לבדוק האם זה שיש יותר נשים על המסך זה אומר שהן מעמד דומה לגברים טלוויזיה, אני לא בטוחה".
עוד הוסיפה המגישה שחגגה לא מכבר 65 כי: "יש שינוי והוא בעיקר בנראות על המסך אבל אני לא רוצה שזה יטעה, צריך ייצוג נשי בניהול בעמדת מקבלי ההחלטות, בעריכה, בקביעת סדר יום".
 

היא טענה בין היתר: "אני הכי מבוגרת על המסך", וטענה כי מעבר לעבודתה כמגישת 'פגוש את העיתונות' יש לה גם מאוויים אחרים: "הדבר שהכי מרגש אותי היום זה הפודקאסט. אם עושה דברים שונים לאחרונה? צריך לעשות עוד דברים כי לא נשאר הרבה זמן, ויש דברים שמאוד מעניינים אותי שמחוץ לאקטואליה"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה היא מנסה להוכיח שהיא לא שמאלנית
    דוד 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שאמרו עליה שהיא שמאלנית, יש לה שאלות חטטניות כדי להוכיח שהיא ימין...אשה מרגיזה
    סגור
  • 3.
    עוד זבל טלוויזיוני מרשים !!! (ל"ת)
    אסף 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חופשה מהכסף של מי? (ל"ת)
    תותי1 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שתישאר שם עדיף (ל"ת)
    שבי 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור