טלוויזיה

בוקר של הכרעות: איזה ערוץ עומד להפציץ בטקס הפרסים?

האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה תערוך היום את טקס הפרסים השנתי לתכני הטלוויזיה והקולנוע הישראלים. בשנה שעברה, כאן 11 הוביל בפער עם כמות המועמדים והזכיות. מה צפוי השנה?
מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
טקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה ייערך היום בצהריים, אז תתקבל ההכרעה על הזוכים בפרסי האקדמיה היוקרתיים מבית=ן רשימת המועמדים בקטגוריות השונות. אחרי שבשנה שעברה כאן 11 רשמה מספר שיא של זכיות עם 33 פרסים, כעת בשלב המועמדויות, התאגיד מוביל בנציגים שנבחרו כמועמדים לפרס האקדמיה הישראלית והוא ניצב בפער משמעותי לפני כל גופי הטלוויזיה האחרים, עם 30 תוכניות המקבלות 104 מועמדויות ב-44 קטגוריות שונות.
הסדרה המובילה היא "המפקדת" עם 16 מועמדויות, ובהן פרס הדרמה הקומית הטובה ביותר, המשחק, הבימוי, התסריט, הצילום, המוסיקה מקורית, הליהוק ועוד, ואחריה הסדרה הקומית ששברה שיאי צפייה "קופה ראשית", וסדרות הדרמה "עלומים" ו"הד קולך" עם 13 מועמדויות.
גם בתחום הדוקו והדוקו-ריאליטי קיבל כאן 11 שורה של מועמדויות. התוכנית "סליחה על השאלה"  זכתה ב-5 מועמדויות, והסדרות "טיפול זוגי", "מצב נפשי" ו"טיול אחרי צבא" קיבלו 4 מועמדויות.
תוכניות נוספות: "החנות שיש בה הכול"  ו"פמת"א" עם 3 מועמדויות, "בואו לאכול איתי", "הבלתי חשובים", "זהו זה", ו"סיפורים מהכורסה" עם 2 מועמדויות, ו"דוקו טיים", "יוצאים מהכלל", "לוחמים" "מהצד השני", "סוכן תרבות", "ערב עם שי שטרן", "פגישה עם רוני קובן", קארפול קריוקי", "שאלה תשובה", "סבתא בישלה" ו"תנו לעבוד" עם מועמדות אחת.
 
תוכניות כאן חדשות שעלו לגמר: "משחקי הכיס" מועמדת בקטגורית "תוכנית האקטואליה", וסדרת הכתבות "ארץ -עיר" של אורן אהרוני מועמדת בקטגורית "תוכנית התחקירים".
גם בשנה שעברה כיכבו המועמדים של תאגיד השידור, ובסיומו של הטקס שתי הסדרות הטובות ביותר שזכו בפרס היו הן "מנאייכ" ו"חזרות" שתיהן של תאגיד השידור כאן. השחקנים הטובים ביותר בקטגוריות השונות הם: אסי כהן זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב״ככה זה״ של yes. ניב סולטן בקטגוריית הדרמה ביותר על תפקידה ב״טהרן״ של ״כאן 11״, באותה קטגוריה זכה גם שלום אסייג על תפקידו ב"מנאייכ", ונועה קולר היא השחקנית הקומית הטובה ביותר על תפקידה ב״חזרות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה