טלוויזיה

מירושלים לנטפליקס: איזו סדרה רכשה ענקית התוכן?

"מלכת היופי של ירושלים" נרכשה לשידור בגרסת המקור ע"י ענקית הסטרימינג נטפליקס, ותעלה לשידורי בכורה ב-20 למאי. לאחרונה זכתה הסדרה ב-4 פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה, כולל פרס הדרמה היומית הטובה ביותר ופרס השחקנית הטובה ביותר, אשר הוענק לעירית קפלן. צילומי העונה השנייה של הסדרה יחלו בקרוב.
מערכת ice | 
מלכת היופי של ירושלים (צילום אסנת רם)
"מלכת היופי של ירושלים" הסדרה הישראלית המצליחה של yes,  נרכשה לשידור בגרסת המקור ע"י ענקית הסטרימינג נטפליקס. ענקית התוכן תעלה אותה לשידור בכורה כבר לקראת החודש הבא. הסדרה מבוססת על ספרה של שרית ישי לוי. 
הפרקים המשודרים יעלו לנטפליקס בגרסת עריכה של 20 פרקים, כשזמן של כל פרק יהיה כשעה. כזכור, רק לאחרונה זכתה הסדרה ב-4 פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה, כולל פרס הדרמה היומית הטובה ביותר ופרס השחקנית הטובה ביותר שהוענק לעירית קפלן.
 
"מלכת היופי של ירושלים" מביאה אל המסך הקטן את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ירושלמית שורשית שמנהלת חיי משפחה מסועפים בתחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. במרכז הסדרה עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם. הסדרה מתרחשת בשני צירי זמן, סיפורי ההווה והעבר מתכתבים זה עם זה וסיפור העלילה יוצר דרמה משפחתית גורלית. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה