טלוויזיה

גאולה אבן סער וכאן 11 מותקפים: "מושחתים נמאסתם"

המגישה שקיבלה על פי פרסום בערוץ 14 מאות אלפי שקלים מהתאגיד גם בלי לעבוד, מקבלת ביקורת חריפה. ריקלין: "טוב זה לא חמגשיות, אז איש לא יפתח בחקירה", ציפורי: "חקירה פלילית? הצחקתם אותנו?"
מערכת ice | 
גאולה אבן (צילום צילום מסך קשת 12)
החשיפה של גלעד צוויק בערוץ 14 לגבי המשכורות שקיבלה לכאורה גאולה אבן סער, זוגתו של השר גדעון סער, מהתאגיד על אף שאפילו לא עבדה בעבור הסכומים שמוערכים בעשרות אלפי שקלים בחודש, הביאו עליה ביקורות קשות ביותר.
שמעון ריקלין, מגיש ערוץ 14 טען: "גאולה אבן סער השתכרה 200 אלף שקלים מהכספים שלנו כאשר בכלל לא הופיעה בטלוויזיה. המכון לתרגום לספרות עברית שממומן מכספי משרד התרבות והחוץ תפר לליהיא רעיית יאיר לפיד הסכם לתרגום ומכירת הספר שלה בעולם. מהמקפצה. במאות אלפים. טוב זה לא חמגשיות. אז איש לא יפתח בחקירה. מושחתים נמאסתם".
 
חושף הפרשה, גלעד צוויק כתב: "לכל הגליקמנים המשתאים מעדותה של הדס קליין (שתתפוגג בנגדית), שאלה לי אליכם: כמה סיגרים, שמפניות ורודות, אגרטלים, חמגשיות, גלידות פיסטוק, נרות ריחניים ושטיחים לאמבטיה יכולה גאולה אבן-סער לרכוש ב-200 אלף השקלים ששילמנו על שכרה בתאגיד, מבלי שהגיעה לעבודה? כאן מפנקים, שם מפלילים".
 
אלי ציפורי הוסיף: "לשרה נתניהו ניפחו את פרשת החמגשיות עד לכדי כתב אישום. אז מה יקרה עכשיו עם גאולה אבן-סער שקיבלה 200 אלף שקל לחינם מכספי ציבור? האם תנועות השמאל הטהרניות יבקשו מאבן-סער להחזיר את הכסף? האם היועמ״שית גלי בהרב מיארה, שמונתה ע״י גדעון סער, תורה על חקירה פלילית? הצחקתם אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה