טלוויזיה

גיא לרר נפרד: זה ההישג המרשים שנחשף

אחרי שעזב בעצמו את הקבוצה בה התחיל לשחק כדורגל באופן רשמי, לרר נפרד מחבר ושחקן הקבוצה, שכמותו המשיך לתחנה הבאה, וחשף מהלך מנצח שהפגין על המגרש
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מגיש הצינור ברשת 13, גיא לרר, זכה לאזכור מעניין של כבישת שערים, דווקא מקבוצת הכדורגל הקודמת ששיחק בה - המכתב גבעתיים. לרר שיתף מילות פרידה של המועדון מחבר ששיחק לצידו, "עוד פרידה מרגשת מיניב דוד כובש השער הראשון של המועדון במשחק ידידות ומשחק רשמי, כובד השלושער הראשון ועוד ועודץ תודה על הכל ווינר. כיף להיזכר במבצע היפה עם גיא לרר" על דברי המועדון הוסיף, "בהצלחה יניב דוד האגדי. שמחתי לבשל לך".
נזכיר במהלך השנה וחצי האחרונות שיתף מספר פעמים בחוויותיו כשחקן בקבוצה, ולפנימספר חודשים הצהיר בעצמו כי מדובר בפוסט פרידה, "צלחת האליפות ועליית הליגה זה גם הזמן שלי להיפרד מהמכתש גבעתיים. עונה וחצי, שני תארים, חמישה שערים, שישה בישולים, פציעות ואינספור רגעי מאבק שלי עם עצמי היו מעל ומעבר למה שדמיינתי שיקרה כשהרומן עם הקבוצה התחיל כחצי דאחקה, והפך להגשמת חלום נגד כל הסיכויים. 
"אבל: אדם צריך, גם אם לעיתים רחוקות, להכיר במגבלותיו. ליגה ב׳ זה כבר הרבה יותר מדי גם בשביל הילד הרעב והתשוקתי שלא מוכן לשמוע לא שהוא אני. הלוואי ואצליח למצוא קבוצה בליגה ג׳ שתסכים לקבל אותי לא בגלל השחקן שאני אלא בגלל האהבה וההתלהבות, ואם לא אצליח למצוא כזו זה גם יהיה לגמרי הגיוני לפרוש בנסיבות האלו, שנים רבות אחרי שקריירות ספורטיביות נוטות להסתיים.
"אני רוצה להודות לאנשי המכתש, ובראשם עידו פליישמן, אלדר פשכצקי וגיא שוסט. הרמתם קבוצה נפלאה באמת, מלאה רוח, מחזה נדיר. צפויות לכם עוד הצלחות גדולות. את דקות הפרידה שלי אתן בשישי הקרוב נגד צפרירים חולון, ככל שהפוסט קורונה תאפשר זאת. היה לי כיף עצום ללבוש את המדים שלכם".
הקבוצה שמשחקת בליגה ג' מחוז תל אביב, מובילה את הטבלה ואכן הגיעה להישגים מרשימים השנה. לרר שיחק לצד סגל מרשים, ששיחק בלא שכר, כמו בשאר הקבוצות בליגה התחתונה ביותר בישראל.
לרר מוכר כאוהד מושבע של הפועל ירושלים. בציוץ שפרסם בטוויטר לפני שנה, לאחר שחתם בקבוצה, כתב: "טוב, זה בשיא הרצינות. אחרי אימונים מפרכים, בדיקות רפואיות וכרטיס שחקן בהתאחדות, הגשמתי חלום ילדות וחתמתי כשחקן מן המניין בהפועל המכתש גבעתיים. תודה ענקית למנכ״ל עידו פליישמן על האמון, לבוס החדש אלדר פשכצקי, למיכאל זנדברג הבוס על המגרש. הכינו את האלונקות ובלוני החמצן!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבישה?
    ג.ש. 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבישת שערים עושים בכבישה קרה או חמה?
    סגור