טלוויזיה

האח הגדול מתפוצצת: כך ניצחה בקרב הרייטינג את קשת

האח הגדול מנצחת בכמעט 70% את המתחרה קשת בקרב הפריים-טיים וברשת 13 חווים תקופה זוהרת של כיבוש המקום הראשון בטבלת הרייטינג. בינתיים בקשת מתחמקים מלהציב את הכוכב הבא, ורק מאסטר שף נשארה היחידה שמביאה פייט
מערכת ice | 
האח הגדול, חתונה ממבט ראשון ומאסטר שף (צילום יחצ רשת 13, יחצ קשת 12)
הקרב על המסכים מתחמם, כאשר פצצת הרייטינג הבלתי נגמרת של רשת - האח הגדול - ממשיכה לכבוש את הטבלאות, ומנצחת כמעט בכל ערב בו היא משודרת את המתחרה מקשת.
לא רק בטלוויזיה ובנתוני הרייטינג, אלא גם ברשתות החברתיות שמלאות בכל דבר אפשרי על האח הגדול, דבר שגם מראה על השינוי ברשת 13 במחלקת הדיגיטל והסושיאל והזווית הקריאייטיבית שהובילה להתפוצצות גם בתכני הסושיאל של רשת 13 ועלייה מרשימה במגוון פרמטרים.
אז נכון, התחרות הגדולה עם תוכנית הדגל של קשת "הכוכב הבא" עוד לא התקיימה, אולי גם במכוון מבריחה של קשת, אבל בינתיים רשת נהנית מהתקופה הזוהרת שגם משפיעה על מהדורת החדשות שמקבלת צופים שמחכים לתוכנית בפריים-טיים.
 
העונה הנוכחית מלאת הביקורות, התככים, המריבות והרומנטיקה, כמו גם פרשות שגם מחכות לדיירים מחוץ לבית, מביאה את הקהל הישראלי לבחור באח הגדול ברוב הפעמים, גם אל מול תוכניות חזקות מאוד של קשת שבעבר היו כובשות את המקום הראשון בפסגה בקלות, כמו חתונה ממבט ראשון ומאסטר שף עתירות הרייטינג.
מתוך 24 התוכניות האחרונות של האח הגדול שנבדקו, תוכנית הריאליטי של רשת 13 ניצחה בקרב על הפריים טיים מול קשת - 16 פעמים, ניצחון ב-66% מהפעמים. בתוכנית ההשקה קיבלה האח הגדול - 21.4% רייטינג אל מול חתונה ממבט ראשון שקיבלה 13.9% רייטינג.
והפירוט: מול המתמחים עונה 4 התמודדה האח הגדול וניצחה בכל הפעמים (100%), מול חתונה ממבט ראשון התמודדה האח הגדול 12 פעמים  וניצחה ב-9 פעמים (75%), והקרב מול מאסטר שף היה הקשה במיוחד ומתוך 7 פעמים ניצחה האח הגדול פעמיים בלבד (28.5%). ממוצע התוכנית עומד כרגע סביב ה-16.8 אחוזי רייטינג.
כמובן שבכל הקשור לרשתות החברתיות ובכלל מחוץ למסכי הטלוויזיה, נראה שאין לאח הגדול כמעט מתחרה כרגע. טיקטוק ישראל פרסמה כי מאז עליית התוכנית ועד היום - האשטגים של "האח הגדול" עומדים על 626 מיליון צפיות.
עוד מפרסת טיקטוק ישראל כי האח הגדול מובילה גם את טבלת החיפושים עם 225 מיליון צפיות לתכני האח כאשר הסאונד המוביל בעמוד הטיקטוק הרשמי של רשת הוא של האחיות אילנה ודיאנה טרננקו עם 1.6 מיליון צפיות וקרוב ל-4,700 שימושים בסאונד.
 
גם בנכסי הדיגיטל והסושיאל תכני האח הגדול זוכים לפופולריות רבה כאשר ישנה עלייה של 128% בכניסות לתכני התוכנית באתר הייעודי ברשת 13 למול העונה האחרונה, עלייה של 103% בצפייה בפרקים המלאים של התוכנית למול העונה האחרונה. גם באינסטגרם אפשר לראות כי התוכנית מאוד פופולרית עם עלייה של 320% בחשיפה לעמוד התוכנית ועלייה של 24 אלף עוקבים.
 
האח הגדול. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה