טלוויזיה

הכוכב הבא בהלם: לא תאמינו מי לא עבר אודישן

הכוכב הבא יצאה לאחרונה לדרכה, וכבר מספקת הפתעות גדולות. זוכה העונה העשירית של כוכב נולד, אור טרגן, הגיע לאודישן אך לא הצליח להרים את המסך. בסופו של דבר הוא קיבל SAVE, אך החליט לפרוש מהתכנית
מערכת ice | 
הכוכב הבא וכוכב נולד (צילום מסך עריכה אייס וPixbay)
הכוכב הבא יצאה לאחרונה לדרכה עם עוד עונה של התוכנית הפופולרית בקשת 12. אבל את תכניות ריאליטי המוזיקה האהובות על ידי הישראלים התחילה אחת אחרת לגמרי - כוכב נולד. התכנית אמנם הפסיקה את שידוריה בשנת 2012, אבל לא אחרי שבעונה העשירית והאחרונה בה זכה אור טרגן.
טרגן, אז בן 17 בלבד, ביצע בגמר את שירו של בעז שרעבי - "אם את עדיין אוהבת אותי" וריגש את הצופים כשסיים כמנצח הגדול בעונה האחרונה של התכנית האהובה. לפו השנים וטרגן המשיך לנסות את מזלו בעולם המוזיקה, ואפילו גלש קצת לתחום המשחק בסדרות כמו "השמיניה" ו"טרנינג", שם לא חווה הצלחה.
 
על פי פרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", טרגן שוב ניסה לחדור אל אהבת הקהל הישראלי כשהגיע לאודישן בעונה החדשה של ה"כוכב הבא". אף הכישרון שהוכח בעברו של טרגן, הפעם נראה שהפאנל פחות התחבר למוזיקה שלו ובחר שלא להמשיך איתו אל שלב הנבחרת. 
 
למרות שלא הצליח להרים את המסך, טרגן ניצל בזכות אסי עזר ורותם סלע, צמד המנחים שיש באפשרותם ללחוץ על כפתור ה-SAVE ולהציל מתמודד שיבחרו. על אף שיכול היה להמשיך לאודישנים הבאים, טרגן החליט לפרוש מהתחרות ולא להמשיך להתמודד בעונה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה