טלוויזיה

פאולה וליאון נעדרו מהתוכנית, הסטנדאפיסט התאכזב: "רק עכשיו גיליתי"

פאולה וליאון רוזנברג יצאו לחופשה יומית, ואת מקומם בתוכנית החליפו ריטה גולדשטיין ודרור גלוברמן. האורחים שהגיעו לא ידעו על החילופים
מערכת ice |  7
פאולה וליאון רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
מגישי הטלוויזיה ובני הזוג, פאולה ולאון רוזנברג, נעדרו הבוקר (רביעי) מתכניתם הקבועה בקשת 12, ואת מקומם תפסו הפאנליסטית ריטה גולדשטיין ודרור גלוברמן. בתכנית הבוקר המשודרת בימים א'-ה', מדי פעם מחליפים מגישים אחרים את הצמד הפופולארי, כאשר בעבר אף הגישה יעל בר-זוהר כחלק מניסוי של קשת לחזרתה למסכים.
כדי לעצור רגע את המולת היום והלחצים השבועיים, צמד מגישי הטלוויזיה לקח יום חופש, ואת מקומם, כאמור, החליפו ריטה ודרור. באייטם היום על התקרחות עם רופאת עור, הוזמן גם הסטנדאפיסט אלדד שטרית, ששוכנע על ידי עוקביו בטוויטר ללכת לאולפני הרצליה ולקבל זמן מסך: "בהמשך לציוץ מאתמול, קמתי מוקדם כדי לדבר על הקרחת שלי אצל פאולה וליאון. תודה שדרבנתם אותי ללכת. תמשיכו ככה ואסיים זרוק באיזו תעלה, או גרוע מזה, בבית האח הגדול", כתב. 
 
אחד הגולשים הוסיף שמבאס שעד שהוא הולך לטלוויזיה זה לא פאולה וליאון היום, ואכן חשף שטרית כי לא אמרו לו זאת לפני והוא ישב באולפנים וחיכה חצי שעה בטרם גילה שאלו ריטה ודרור.
החופשה היומית של צמד מגישי הטלוויזיה, מגיעה לאחר אותה חופשה באפריל השנה באוסטריה והטלטלה אותה חוותה המשפחה לאחר שנקלעו לאזור מושלג במיוחד במהלך 'טראק' שהסתבך.
 
"רצינו רק לספר כי אתמול לא היו לנו את הכוחות. החלטנו לצאת לטראק נורא מגניב שתחילתו נראתה מבטיחה, היה כיף" סיפרה פאולה, "היה כתוב באפליקציה של הטראקים שזו טראק קל ומשפחתי, שבעה קילומטרים".
ליאון סיפר: "ככל שעלינו למעלה התחיל לתפוס אותנו שלג, לא היה כתוב שזה לא מומלץ בעונה הזו של השנה. ככל שירדנו, השלג נהיה עמוק יותר, עד הברכיים, לא היינו עם ציוד מתאים, לא תכננו מפגש עם כזה שלג. נפלנו לתוך שלג. בשלב מסוים הפסקנו להרגיש את כפות הרגליים והבנו שאנחנו צריכים לעצור".
ליאון המשיך: "הגענו לנקודה שבה מצאנו אדמה לא רטובה כדי שנוכל לשבת עליה והזמנו חילוץ", פאולה המשיכה וסיפרה על רגעי האימה: "נגמרה לי הסוללה ואז נזכרתי שיש לי פלאפון ספייר. הבנות התחילו לצרוח 'אנחנו לא רוצות למות בשלג'. הצלחתי לסמס לחברת 'פלאפון' 'אנחנו אבודים בשלג, תעזרו לנו'. הם אמרו לנו 'בלי 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי אנחנו לא יכולים לעזור. התקשרנו לחילוץ כמה פעמים, אפילו הייתה הליקופטר בדרך אבל אז הוא עשה אחורה פנה כי הייתה תאונת דרכים קשה. פתאום מתוך השלג הופיע צוות ופילס עבורנו את השלג".
 
ליאון רוזנברג. מן הארכיון
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שלא יחזרו
    משה זיכמר 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין איך ליאון סובל אותה?לא נותנת לסיים משפט. הכל זה אני אני אני. תישארי בבית תטפלי בכלב.
    סגור
  • 6.
    וואוו סיפור מהסרטים..
    ידועת ה כהרף עין 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיפור לחיים
    סגור
  • 5.
    סוף סוף צפיתי התוכנית איזה הבדל (ל"ת)
    אני 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שלא יחזרו לטלויזיה , השמנה המאוסה ואשתו (ל"ת)
    איל 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    טוב יאללה,,,מה קרה פתאום זרחה השמש לפאולה מהתחת
    אפשר לחשוב 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחסכו מאיתנו את שני המטורללים האלה, יאללה היא לא כזאת מעניינת
    סגור
  • 2.
    פאולה לאון
    עלטרחלה 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    82 אחוז ויותר לא מסתכלים אל התוכנית המטופשת של פאולה ולאון אפילו יותר אחוזים היא לא מתאימה לייצג אנשים כלל בעלה כולל הרצאות שהיא עושה היא מכצבנת צורת הדיבור התנהגות שלה ועוד תורידו אותם ערוץ 12 גם ירד מכל הבחינות ועוד תוספות הצופים לא מעוניינים לראותם גם ככה כולם יודעים כולל החברים מכרים ועוד שפאולה נהנת לרדת ולעקוץ את בעלה הוא עבורה פודל וזה האופי שלה להיות מעל כולם תורידו מייד את התוכניות שלה אחרת ערוץ 12 יכול לסגור נמאס כבר גם כל מה שאתם מעתיקים בחול אתם מביאים לערוץ 12 בחול ממש כועסים
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכנית פח אשפה
    סגור