טלוויזיה

בגידה בבית האח הגדול? ההודעות המפלילות של בן-הזוג נחשפות

אליאב טעטי, שאמר כי הוא מחכה לבר איתה ניהל רומן בבית האח הגדול, התחיל עם בחורה בשם אבישג באינסטגרם, ולעקיצה שהוא חטף הוא לא ציפה: "לפחות אני לא מזייף אהבה למישהו ובמקביל מתחיל עם מישהו אחר. תחשוב על זה"
מערכת ice |  4
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה הנוכחית של האח הגדול תיזכר לעוד שנים רבות. המריבות, התככים, הסערות והדרמות הגדולות שקורות בבית האח הגדול יכולות להכיל מספר עונות יחדיו. מי שאחראי על לא מעט מהסערות הוא הדייר המודח, אליאב טעטי.
כזכור,  טעטי היה צלע דומיננטי במשולש רומנטי בבית האח הגדול לפני שהודח. לאחרונה הוא נתפס חוגג במסיבה וחשף בפני קהל החוגגים כי למרות שטען שהקטע בינו לבין דיירת האח הגדול בר, הוא היה אך ורק לבית האח הגדול, הוא לקח את המיקרופון וטען: "אני אוהב את בר". טעטי הוסיף: "לא באתי לפה עם שום בחורות אני מחכה עד שבר תצא מהאח הגדול, ושאף אחד לא יבלבל את המוח".
 
למרות כל זאת, טעטי נצפה לא פעם ולא פעמיים עם בחורות שונות באירועי השקה ובחוף הים וגרם להרים גבה לגבי הבטחותיו. היום (ראשון) נחשפה שיחה מסקרנת במיוחד בין טעטי לבין בחורה בשם אבישג, עמה התחיל באינסטגרם.
 
טעטי כתב לה במסנג'ר הפרטי: "מה קורה אבישג? זו באמת את?". אבישי ענתה לו: "לא זאת מעלי אקספקס". טעטי הגיב: "חח. אני יודע, עם כל הזיופים שיש היום. לא כדאי לך לדעת". אבל לעקיצה שהוא חטף ממנה הוא לא ציפה, כשענתה: "לפחות אני לא מזייף אהבה למישהו ובמקביל מתחיל עם מישהו אחר. תחשוב על זה".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בושה
    חגית 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בחור דוחה
    סגור
  • 3.
    די לדבר שיחת רכילות . רואים שהוא כל פעם מצייץ ומרא. לה
    א.א.חיפה 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עם משני אלה אומר שהוא בגד בה. האם השתגעתם. לא למדתם כי קמט. הורסת הכל. טוב שהוא מוכיח לההשהוא מחכה לה בתחילה לא ידע מה קורה אית אהל הוא הלך אחר הלב שלו. הוא מתגעגע ואף אתמול מופיע בשמיים בהליקופטר עם מילים יפות .כמה אוהב אותה . ג'י לקנאים.
    סגור
  • 2.
    אבישג הזוייה תניחו לבנאדם לחיות
    רון 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סהכ שאל אם זו היא. מה זה פה משמרות המהפכה? הוא הביע בה שום עניין רומנטי והיא כמו ילדה רצה למדיה ועונה לו בצורה מכוערת. למה היא לא צילמה את התגובה שלו להשערה שלה???
    סגור
  • 1.
    לא מבין מה אתם רוצים
    בן אגם נורמלי 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לפי איך שהוא התחיל את השיחה איתה,נראה שזה מישהי שהוא הכיר, והוא כולה שלח לה 2 הודעות ובהם לא הייתה שום רומנטיקה אלא רק צחוקים. הוא עצמו חזר לאח הגדול ונפגד עם בר שוב,אם הוא באמת לא מחכה לה, לא הייתה סיבה שהוא היה משקר ככה ומסכן את "תדמיתו" אני מעדיף להאמין באהבה בין אליאב לבר.
    סגור