טלוויזיה

זוכה האח הגדול מתפוצץ: "סלב סוג ז'; הפסדתי בחיים"

כוכב הריאליטי אביחי אוחנה חושף באומץ וכותב על ההתמודדויות של פליטי הריאליטי, וגם מציע טיפים למי שקיבל את ההחלטה להתפרסם בן לילה
מערכת ice |  4
האח הגדול עונה 8 (צילום יח"צ)
רבות דובר על בית האח הגדול ועל השפעתו על מי שנכנס אליו - ויוצא בן אדם אחר. מלבד דקות התהילה ואולי קצת הערצה ציבורית, מתמודדי האח הגדול, במיוחד הפיינליסטים, יוצאים עם התמודדויות נפשיות קשות שקיבלו בעקבות ההשתתפות בריאליטי הפופולרי.
זוכה האח הגדול בעונה השמינית, אביחי אוחנה, הודיע היום באינסטגרם שלו כי הוא מוציא ספר בשם "סלב סוג ז' - איך לנצח באח הגדול ולהפסיד בחיים."
 
אוחנה מפרט את תוכן הספר ולמי הוא נועד. "היי גם לכם יודע שנעלמתי תקופה מכל המדיות לא שאני כזה פעיל  גדול  על כל מקרה  אני נרגש לשתף במשהו שהרבה זמן כבר אני עובד עליו
 
"בעידן של רשתות חברתיות תפיסת העצמי קצת נעלמת לנו והקרב על תשומת לב רק הולך ונהיה גדול ומכוער יותר . לכן מהמקום שלי בדרך יפה וקצת משעשעת שמח להודיע על ספר חדש שאני עובד עליו תקופה ויצא בקרוב.
 
"אז מי שמכיר אותי ומי שלא בספר אני הולך לחשוף מנקודת המבט שלי איך זה להפוך מאנונימי למפורסם בן לילה והאם זה שווה את זה ואיך זה נראה מהצד השני ההצלחות הנפילות ומה שביניהם. בנוסף אם במקרה כבר הגעתם לריאליטי טיפים איך לעשות את זה ולא להישאב פנימה."
נזכיר כי רק בשבת האחרונה התראיינה המתמודדת של העונה הנוכחית דיאן שוורץ, ודיברה על הפגיעה הקשה שהיא חווה מאז יצאה מהבית. שוורץ אמרה בין היתר: ״אני בעד להביע ביקורת אבל קשה לי עם האלימות ברשת. אני לא דמות בטלוויזיה. אני בן אדם ויש לי רגשות. אנשים לא מבינים את הקושי בבית. אלו שם החיים שלנו ואלו מליון דברים שמוציאים אותך מהכלים. כשיצאתי נחרדתי ממה שעשיתי״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פרסום וכסף מושך אנשים (ל"ת)
    טל 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אח גדול
    דניאל 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שעדיין לא הבין אז כולנו בבית של ה"אח הגדול" נשלטים על ידי מוסדות הממשלה, המשטרה, הצבא, כולנו באח הגדול, כולנו ידוענים, יאללה עם כל השטויות אח זיבי לא אח גדול, פלצנות טהורה
    סגור
  • 2.
    בהצלחה! (ל"ת)
    מרב 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי שבאמת שפוי לא נכנס לבוץ הזה (ל"ת)
    ויוה 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור