טלוויזיה

דייר האח הגדול בסכנת חיים: "רוצחים אותו באותה השנייה"

חושפים הכל ברשת 13 הביאה את העדות של סאמר, אחד מחבריו הקרובים של קאזם דייר האח הגדול, שטען: "אם היו רואים אותו, כערבי מוסלמי על מדים, היו רוצחים אותו"
מערכת ice |  9
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
אחד הכוכבים הבלתי מעורערים של "האח הגדול" בעונה הנוכחית הוא קאזם חליליה, בן 28 מתל אביב שבמקור מכפר איקסל, רווק והומו גאה, שהיה גם למוסלמי הראשון ששירת בגלי צה"ל.
אבל לא שם נעצרה התרומה למדינה מצד הדייר המסקרן, הוא גם עבד בהסברה בחו"ל למען ישראל וטען לא פעם כי הוא גם רוצה להיות המוסלמי הראשון שינצח בתכנית האח הגדול. בהצצה לגולשי TMI לתוכנית "האח הגדול: חושפים את הכל", סאמר, חברו של קזאם, חשף את ההתמודדות הקשה שלו במהלך מבצע "שומר החומות" שהיווה נקודת שבר בין היהודים לערבים בישראל.
 
בין היתר סיפר סאמר בתכנית: "זו הייתה תקופה מאוד קשה עבורו, הוא לא הלך לצבא. אישרו לו לעבוד מהבית, כי הוא פחד, אם היו רואים אותו במהלך מבצע 'שומר החומות', גם ערבי, וגם מוסלמי וגם על מדים ביפו, זו הייתה סכנת חיים ממשית ומוחשית".
חברו הטוב המשיך לספר: "היו רוצחים אותו  באותה שניה, לא עושים בו לינץ'. ישר מביאים סכין וחותכים לו את הצוואר". אגב, במהלך העונה גם משפחתו ניתקה עימו קשר ואמרה כי אינה קשורה אליו, עד שאימו שברה זאת בסולחה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    קאזם מגעיל מסריח (ל"ת)
    פסיכיאטר 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 7.
    קאזם
    נילי 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בגלל מה שהוא עבר צריך להיות אדם טוב הוא פשוט חלאת אדם
    סגור
  • 6.
    אם קאזם לא היה נטפל ומקלל אנשים הם מלח הארץ כמו שחף
    אני 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אולי היה לו סיכוי לנצח, אבל, למרות שההפקה מריצה אותו, משום מה (נמאס כבר מאג'נדת מוטת הלהט"ב) שני המוסלמים בתוכנית הוכיחו שהם לא ראויים לזכייה בכלל.
    סגור
  • 5.
    קאזם
    ליליאן 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אין על קאזם בחור מדים אוהבים אותך מאוד ואתה הזוכה של הגמר באח הגדול ??????
    סגור
  • 4.
    קאזם (ל"ת)
    ליליאן 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    תל אביב
    אירית ב. 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני תקווה כאשר עסק בהסברה לא טינף את הפה כמו בתכנית.. צריכים להדיח אותן למרות שהוא הפייבוריט של האח. הוא מרגיש כאילו הוא מנהל הבית. את קללת הכתר שלו כבר אי אפשר לשמוע "איכס"??. התנהגות ברברית. חייבים להעיף אותו וכמה שיותר מהר ועם שרין וריאווה..
    סגור
  • קריות
    סיגלית 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נכון מאד, חייבים להוציא אותו מהבית, ברברי טרורסט בטוח שהוא מנהל האח, אן היה אמיתי אוהב מעריך אותנו הוא לא מתנהג ממש כמו טרורסט, הכל זה הצגה מכוונת
    סגור
  • 2.
    קאזם צריך לצאת מהאח הגדול. וולגרי ודוחה. (ל"ת)
    תמר 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 1.
    הגזמת סרק
    לוטוס 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וואוו קשוח..הבא נגזימה..לא מובן.יש מוסלמים מהפזורה או בכלל שמתגייסים לצבא..זו דמוקרטיה..והצד השני שאתה מתאר.נקרא כמתסיס כזה. נתון למחלוקת במדיה.מאידח לאיום רצחני טובל בדם?..על מה המהומה..האמנם? זו התרבות הישראלית הערבית המוצגת בעולם!!ו מה עם ישראלי יהודי וישראלי ערבי?!!! מה זה משנה זו ה"מולדת" של כל אחד מאזרח ישראלי. אז מי שירצה לשרת ולתת הוכרה למולדת.ומרגיש אזרח ישראלי לכל דבר..ללא הפרעות פוליטיות.בפשטות. מיתגייס לצבא ששומר על המולדת לא משנה אם זה זמן מלחמה או לא!!
    סגור