טלוויזיה

גנב את ההצגה בקשת 12 ויסולק מישראל? "חולם להתגייס"

האודישן בתכנית 'הכוכב הבא' ריגשה את ערן סויסה שסיפר על ראיון שערך עם הזמר שהקדיש לבן לעובדים זרים, יליד הארץ, המועמד לגירוש שיר בריאליטי: "הוא חלק בלתי נפרד מהמדינה, מהמשפחה וממני ואני לא מעכל מצב כזה שהוא יגורש"
מערכת ice | 
הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6 (צילום מסך)
האודישן בתכנית 'הכוכב הבא' של קשת 12 הצליח לרגש במיוחד את כתב הרכילות והתרבות של 'ישראל היום' ערן סויסה, כאשר המתמודד הקדיש שיר למדריך בצופים המועמד לגירוש על ידי המדינה.
סויסה כתב: "מעולם לא שודרה כתבה על גירוש פוטנציאלי של ילדי העובדים הזרים המועמדים לגירוש שלא גיז׳דרתי את חיי, והיום הגעתי לשיא חדש כשצפיתי בכפיר מ״הכוכב הבא״ מבצע את השיר ״אש״ לדניאל, יליד הארץ, מדריך בצופים שחולם להתגייס לצה״ל ומועמד לגירוש".
 
עוד הסביר: "ראיינתי היום את כפיר ולינק לראיון ב״ישראל היום״ כבר בסטורי. עברו כמה שעות מהראיון ויש תשובה אחת שמהדהדת לי בראש לשאלה, האם הוא לוקח בחשבון את היום שבו מדינת ישראל תחליט לגרש אותו והם ייצטרכו להיפרד. ״אני חושב על זה כל הזמן אבל אני לא מוכן לקבל את זה בראש. אני רוצה להאמין ואני יודע שהמאבק שלו מוצדק ומבחינתי אין תרחיש כזה. הוא חלק בלתי נפרד מהמדינה, מהמשפחה וממני ואני לא מעכל מצב כזה שהוא יגורש".
עוד נכתב: "יש לו יותר מעשרות חברים שלא יצליחו להתמודד עם גירוש כזה. יותר מדי אנשים יישבר להם הלב במקרה כזה. אני מקווה שהאודישן אתמול ישפיע ויהדהד באוזניים הנכונות כי הוא באמת ראוי. אנחנו נותנים הזדמנות שניה לכל כך הרבה אנשים, אין סיבה שלא ניתן לילד שאוהב את המדינה באופן הכי פטריוטי שיש. תגובות גזעניות ולא ענייניות יימחקו וייחסמו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה