טלוויזיה

בן כספית ועמית סגל מוכנים: מה יעשו בפגוש את העיתונות?

שני המגישים שיגישו את התכנית בגרסה החדשה ללא רינה מצליח, ענו על השאלה מה יעשו בה אחרת: "אנשים עייפים ואני יכול להבין אותם אחרי חמש פעמים בעצם שעוד פעם אותן שאלות 'תשב עם ביבי' או 'לא תשב עם ביבי?', יש לי כמה רעיונות ואני בטוח שגם לבן יש איך לפגוש את אותם פרצופים מוכרים בדרמת מצבים"
מערכת ice |  4
בן כספית, עמית סגל (צילום מתוך אתר 103FM, פלאש 90/ יונתן סינדל)
בן כספית ועמית סגל יגישו החל בשבת הקרובה ב-18:00 בקשת 12, את פגוש את העיתונות בגרסה המחודשת, ללא רינה מצליחה שסיימה את דרכה במהדורה אחרי כמעט עשור של הגשה.
שני העיתונאים התראיינו לשאלון קצר לקראת העלייה לאוויר של שניהם כמגישים. כספית אמר: "יש לנו הרבה מהמשותף עמית ולי", סגל אמר בתגובה: "באנו מבית ליכודניקי חוץ ממני".
 
עוד סגל הוסיף: "אני חושב שאנשים עייפים ואני יכול להבין אותם אחרי חמש פעמים בעצם שעוד פעם אותן שאלות 'תשב עם ביבי' או 'לא תשב עם ביבי?', יש לי כמה רעיונות ואני בטוח שגם לבן יש איך לפגוש את אותם פרצופים מוכרים בדרמת מצבים".
 
סוגיית השבת מבחינת עמית סגל טרם נפתרה, אבל בחדשות 12 עובדים על פתרונות על פי רן בוקר. מערכת החדשות מקווה כי שילוב של השניים במשבצת המגיש תשפר את הרייטינג שנפגע לאחרונה משמעותית והיה מהסיבות להדחת מצליח.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נראות וכבוד המדינה והכנסת
    אלי דלמדיגוס 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתמונת הרקע שנבחרה לתוכנית יש את כנסת ישראל שבראש התורן רואים את דגל המדינה קרוע .לא מכובד ולא יאה שלא נותנים כבוד גם לפרטים הקטנים.
    סגור
  • 2.
    ערןץ 12 הופקר לעמית סגל.אולי עכשו בא השכל.
    ת.ל. 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 12 הפך כמעט לערוץ 14,ואני וידידי הפסקנו להתעניין בו.ננסה עכשו.אם יהייה איזון והמנחים לא יהיו כנועים להתלהמות הליכוד- נחזור.
    סגור
  • 1.
    סגל על תעשה טעות ותרד לרמה נמוכה (ל"ת)
    אזרח מודאג 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עמית מעריכים אותך אל תרד לשפת הביבים של בן (ל"ת)
    יניב 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור