טלוויזיה

שופטת מאסטר שף בווידוי חושפני: "בגידה של הגוף, מתאבלת"

מיכל אנסקי מסכמת ארבע שנים לצד השיתוק בפניה: "השיתוק שחטפתי והטיפולים הרבים שלא עזרו, היו אירוע של טראומה מתמשכת. החיים שלי התחלקו ללפני ואחרי השיתוק. הימים התמלאו במחשבות חוזרות סביב האירוע. משפטים שנאמרו, חלומות ותחושות קשות של בושה וחוסר ערך עצמי"
מערכת ice |  134
מיכל אנסקי (צילום אילן בשור)
"זה לא החיוך שלי. החיוך הזה עקום ומכוער. כל מה שאנשים רואים כשהם מסתכלים עלי זה את האי סימטריה שהותיר השיתוק", כך פתחה אמש (רביעי) את הפוסט החושפני שהעלתה באינסטגרם שופטת מאסטר שף בקשת 12, מיכל אנסקי ששוב התייחסה לשיתוק שבפניה עימו היא מתנהלת בשנים האחרונות.
-
"כל המשפטים האלה היו כמו שלטי ניאון מהבהבים אצלי בתודעה. אפס שליטה על המחשבות והביקורת העצמית וכל גל מזיז אותי כרצונו, ולא חסרים גלים. בכל פעם שאני צוחקת אני מסתירה את הפנים עם היד, כמו עונש", כתבה אנסקי. "מרגישה לעיתים כמו אישה שמתאבלת ולא מצליחה לשמוח עד הסוף. אבל המשכתי קדימה, בעשייה והגשמה, ובחרתי להאמין למה שהרופאים והמטפלים שלי הבטיחו, שזה יעבור כלא היה. עונה חדשה של מאסטר שף ועוד עונה, המשכתי להצטלם לפרסומות ולנסוע לחופשות ועוד תמונה באינסטגרם שאני מחייכת קצת, קצות השפתיים נמשכות עד שהן שוות, לא יותר. אני שמחה? לפרקים, אבל עם זר קוצים שקוף על הראש".
 

-
עוד כתבה: "לא הבנתי בשנתיים הראשונות שמדובר בפוסט טראומה. אבל האבחון הגיע, ואיתו ההבנה שהשיתוק שחטפתי והטיפולים הרבים שלא עזרו, היו אירוע של טראומה מתמשכת. החיים שלי התחלקו ללפני ואחרי השיתוק. הימים התמלאו במחשבות חוזרות סביב האירוע. משפטים שנאמרו, חלומות ותחושות קשות של בושה וחוסר ערך עצמי שמציפות מחדש את הכל, את הכאב הפיזי והנפשי. מה שפירשתי כחוסר איזון הורמונאלי, התברר כמחלה של הנפש שמוצתת מטריגרים קטנים שמפעילים את מערכת הכאב הזו. האבחנה הייתה עבורי הקלה, משום שהבנתי שזה בא בגלים, אהיה עצובה ואז זה יעבור. למדתי לזהות מה מפעיל את הכאב ולהימנע, יום טוב זה יום בלי מחשבות רעות".
אנסקי הסבירה: "מצאתי את עצמי מרוחקת מסיטואציות, כמו דמות בתוכן אבל לא באמת, כאילו אני מסתכלת מבעד מסך על מה שמתרחש. כבר כמעט ארבע שנים. והקולות מבחוץ: "איזה שטויות, תראי איך את נראית שבועיים אחרי לידה״, ״אף אחד לא מסתכל לך על השפתיים, מקשיבים למה שאת אומרת״, ״החיים שלך מושלמים, את השראה, מה את מתבאסת על השטות הזו" ובתוכי, הכל הצטמצם לכדי בגידה אלימה מאד של הגוף. מדובר בשיתוק. והוא נמצא ושום דבר לא באמת מצליח לרפא אותו עד הסוף ובארץ לא יודעים כמעט כלום סינקנזיס, הסיבוך של פציאליס, המחלה הכרונית ממנה אני סובלת".
בהמשך כתבה: "בשנתיים האחרונות אני אוספת במרץ קבוצה של רופאים ופיזיותרפיסטים כדי להתייעץ כיצד אפשר להקל על התחושה הלא נעימה בשרירים, לשפר את הסימטריה ולהקל על הכאב ותחושת האי נוחות בפנים. אבל בעיקר עוסקת בהמלצות לכל מי שפנה ופונה אלי כל ממש מידי יום וזה דורש מידיות כי אם מטפלים נכון ב- 72 השעות הראשונות הסיכון לסיבוך של פציאליס מצטמצם משמעותית. אז הבנתי. הבנתי שמה שאני צריכה לרפא זה לא את החיוך אלא את הראש, ובחרתי לשים לסחרחרה הזאת סוף".
עוד הוסיפה: "משום שכל כך הרבה דברים טובים קרו בעקבות השיתוק. ראיתי כמה דניאלה שלי גאוות חיי ונהדרת בחוכמתה, יש לי אהבה עצומה, ענקית, כזו שאפשר לחלום איתה על איך יראה מחר ולרקוד כל הלילה בסלון עד שהבוקר יגיע. גבריאלי אחת פיה קסומה, ומאודי שהיא הלב, כל כולי. יש לי משפחה, את כל מה שלא היה אז והייתי לא שמחה".
 
לסיום רשמה: "ואני עובדת על לאהוב את מה שהתעקם, אדוה אומרת שרק אני רואה שיש שם ״כתם״, שזה אפילו סקסי. ובפוסט הזה אני אומרת, אני היא זו. ואני ממש אחלה. מי שהייתי כבר לא כאן ואני מפסיקה לחלום על מכונות זמן ועל תרופות פלא. אני לא ״איך שאני נראית״. אתם כבר קיבלתם אותי ככה, עכשיו רק נותר גם לי לקבל".
תגובות לכתבה(134):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 122.
    בריאות
    רננה 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאחלת לך בריאות שלמה, אבל למה לספר כל פיפס במצב הבריאותי? הרבה עם בעיות ומחלות קשות ישמחו להתחלף. מספיק עם הסטרפיז הזה
    סגור
  • 121.
    אנ סקי
    יוני מגל 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקנקן לא מעניין ברם בתוך הקנקן הכול ריק.אין לה מה למכור. היא ואייל שני מיותרים מאד במסטר שיף. שניהם קשקשנים ותו לא.
    סגור
  • 120.
    את אישה חכמה לפני יום הדין כדאי לעשות חשבון נפש !!! (ל"ת)
    אביב 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 119.
    מיכל: לא ידעתי על השיתוק עד עכשיו! לא
    כרמית 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי את פנייך כמעוותות !
    סגור
  • 118.
    פציאליס
    איציק שני 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל יקירתי. את ואני קבלנו פציאליס באותו התאריך... את הטיפול התחלתי לאחר 12 שעות!!! דיקור סיני וטיפול תרופתי. [סטרואידים]. במשך יותר משנה רצתי לכל מי שאמר שהוא ירפא אותי.... היום אני משותק בצד ימין. ורואים את השיתוק כאשר אני מדבר. נאלצתי להרכיב משקפיים לתיקון עיין ימין בצד המשותק. כאן אקצר.... הסיפור הוא ארוך... איציק shani.itzik@gmail.com הסיפור הוא ארוך
    סגור
  • טען עוד
  • 117.
    העיקר תמשיכי לחשוף רגליים ארוכות
    אמת 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה זה כל מה שיש לך, אף אחד לא הסתכל לך על הפרצוף לפני. בקיצור, תהיי צנועה ותתרחקי מפרסום רפואה שלמה
    סגור
  • נרקסיססטית מיותרת.
    צחי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארוכות ועקומות. ראוי לדייק.
    סגור
  • 116.
    מיכל את אשה אמיצה ויפה כל הכבוד לך על החשיפה את מקור ה (ל"ת)
    דליה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 115.
    מלכת העולם
    תמי 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיכל היקרה את יפיפיה אמתית את יפה בנפש שלך את אישיות מקסימה תמיד שמחים לראות ולשמוע אותך בריאות ואושר לך ולמשפחה שלך
    סגור
  • 114.
    אחת שחוותה
    אחת שחוותה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי חוויתי את השיתוק בגיל 16 למזלי לא נשארו סימנים כלשהם. לגבי טראומה חייבת להסכים. חלמתי הרבה חלומות מפחידים שבהם הייתי משותקת ולא יכלתי לברוח. בדיעבד הבנתי שהייתי עם טראומה. כשזה קרה אני זוכרת את עצמי עומדת מול המראה ומנסה לסגור את העין והיא פשוט מסרבת להשמע לי ופה אני מתחברת לתחושה של הבגידה של הגוף. קשה להתנער מהתחושות האלו במיוחד כשנשאר סימן מובהק.
    סגור
  • 113.
    למיכל
    עוזי 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי את איכותית,אביך איכותי ביותר,תמשיכי ותבחרי במה שאמרו שזה יעבור..גם אם ישאר,את מודל להערצה חוץ וחושבני שגם פנים..הסבלנות הוא הנשק הטוב ביותר..שבת שלום מיכל
    סגור
  • 112.
    נוגע ללב. את באמת מקסימה (ל"ת)
    טובה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 111.
    יפה גם כך (ל"ת)
    ארז 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 110.
    יפה גם כך (ל"ת)
    ארז 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 109.
    אישיות
    נירה .ג 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיכל את מהממת באופייך וביופייך, מטופחת, חטובה ומתלבשת מהמם. תמיד מסתכלת עלייך כמודל ומעריצה אותך ודרך אגב, מתרגלים וממשיכים אין ברירה, בצד הטוב ביותר. את מהממת בכל מובן.
    סגור
  • 108.
    מיכל
    מכבי תל אביב 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיכל אנסקי גם לפני האירוע וגם אחרי אישה מהממת ומטריפה, אין כמוה, המובחרת שהנשים!!!
    סגור
  • 107.
    מיכל היפה
    אליקו 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אוהבים אותך בכל מצב עם או בלי
    סגור
  • 106.
    מיכל, את חמודה מאד, החיוך לא מגדיר אותך אלא היופי הקורן (ל"ת)
    דני 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 105.
    2 ארועים כאלו במישפחהלאנשים צעירים לא יודעים
    ברנע 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הסיבה ,עברו שנים ונאמר שזה יחלוף חובה לקבל את זה בהבנה זה שאת מפורסמת אל תעשי לנו חשבון את חשובה לעצמך לפני 4 חודשים חליתי בקורונה והתחרשתי לגמרי למגות טיפולים מאוד קשים ההל ניכשל לא מבין מילה מהטלויזיה וכל מה שמדברים אלי0
    סגור
  • 104.
    פתרון אמיתי לבעיה
    שאול 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי. מיכל אני אדם מאמין מאוד ועברתי דבר או שניים בחיי הקצרים( 54)...רופאים ופזיוטרפים זה נכון וטוב ורצוי, אבל בשורה התחתונה הם שליחי השם וגם הם צריכים סיעתא דשמיא, וכמו שלבקש מרבנים ולהשתטח על קברי צדיקים זה לא הם, זה בזכותם שימליצו עלינו כי אנו מאמינים בכוחם מול בורא עולם. כך שאת צריכה לבכות ולבקש ממנו ישירות שיתן כח וחכמה לרופאים ושהוא שהביא הוא גם יכול לקחת,, ואם את רוצה להשיג ושתפילתך תתקבל ברצון עדיף להוזיל דמעות ואף לקבל על עצמך משהו שתעמוד בו ויהי מה למענו.. ומי שמקבל למענו השם מחזיר תמיד!!! מידה כנגד מידה. השם יתברך ששונא כפויי טובה ואי הכרת הטוב לא יגמול חזרה רעה תחת טובה. ואם לומר בכנות שבגלל שהבעיה שלך היא בפנים. את אמורה לרצוי שתקבלי על עצמך לא לאכול בשום פנים ואופן מאכלות אסורים בין אם זה בשר וחלב או בין מאכלי ים או טרפות למינהם וללא כשרות. ואז מובטח לך שתראי ישועה גדולה.. נסי, מה יש לך להפסיד... שתהיה לך רפואה שלימה. אמן
    סגור
  • 103.
    זה לא נכון את יפיפיה ויש לך חיוך מתוק
    דרור 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את אישה יפה מאוד מאוד אני חולה עלייך
    סגור
  • 102.
    את יפהפיה אמיתית עם או בלי השיתוק (ל"ת)
    חן 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 101.
    מושלמת
    אייל 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האישה הכי יפה בעולם.
    סגור
  • 100.
    לא נורא
    מאיוש 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    השיתוק הזה ימחק לך את כל הקמטים בפרצוף, בדומה לבוטוקס. תראי את הצד החיובי בעניין??
    סגור
  • 99.
    מזדהה איתך
    נילי 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עברתי לפני כ 35 שנים, פתאום יום אחד בהיר זה קרה, ממש אסון עבור בחורה צעירה ורווקה, אך התמזל מזלי והכרתי בחור מקסים וגם יפה לימים בעלי ואב ילדיי.. הצעתי..אין תרופה לפציאליסט..אנשים ואנחנו מתרגלים הכרתי בחור מקסים לימים בפך בעלי ואב ילדיי. וכל השנים עבדתי ועובדת בסביבת אנשים נפלאים..החיים המשיכו ולא אשקר עד היום מפריעה לי ולא נח לי בסביבת אנשים שלא מכירים אותי..תמשכי את חייך לצד משפחתך ובעשייה שלך...את לא יכולה לשנות כלום...
    סגור
  • 98.
    תנסי את עינת ברקן
    אסתר פלח 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    0528853929. זה הטלפון שלה. גם אני עברתי פצעאליס והיא מאוד עזרה לי. הגעתי אליה דרך חברה שגם לה עזרה. היא אלופה בדיקור והיא מראש העין. כדאי לך להתייעץ איתה ולנסות. בהצלחה רבה,לך, מיכל.
    סגור
  • 97.
    מיכל יקרה, יש תרגילי מסאג' לפנים, תבררי איפה.
    טובה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את יפה ומרשימה.!!!! מה שאת מרגישה, זה רק הזיכרון מהחרדה הראשונה כשזה קרה לך. תאמרי לעצמך בלב בכל לילה לפני השינה, שאת סומכת על כוח הריפוי הטבעי של הגוף וזה רק עניין של זמן שהכול חוזר למצב הקודם והבריא, ותסיימי תמיד במילה תודה. ובעזרת השם תהיי שמחה ובריאה כפי שהלב שלך מבקש. אל תדאגי.
    סגור
  • 96.
    מושחתת
    שאנל 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מושחתת ברשת קשת קניבלית של בקר תפסיקי לאכול כל כך הרבה ולגנוב קמפיינים מדוגמניות שגרות בשכר
    סגור
  • 95.
    מיוחדת במינה
    רינה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    את אישה נהדרת חכמה מעניינת ואנושית..תשמחי באהבה שאת מוקפת בבית ובחוץ
    סגור
  • 94.
    ריפוי זיכרון הטראומה
    אתי לי און 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולנו נושאים בתת המודע זיכרונות טראומתיים קצרים או מתמשכים. וכמו מסלול מיכשולים הם תמיד חוזרים. בכאב או חרדה או מחלה... היום בתקופה של תודעה רחבה אנו יכולים לשחרר את שליטת הטראומה הצרובה בתת מודע . על ידי טכניקה מהירה וחוויתית. זו ההיתמחות שלי לכן ממליצה . ולך מיכל באופן אישי אין אדם מושלם ואת משדרת עוצמה ונשיות.
    סגור
  • 93.
    קצת שקט לא יזיק
    חלילה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 5
    דיי כבר מפורסמים שעסוקים רק בעצמם. נמאסתם. יש כל כך הרבה בעיות אחרות בעולם כל אחד מתמודד עם הקושי שלו מכאן ולפרסם שהחיוך לא אותו דבר יש אנשין שפאקינג לא מדברים יותר כי התנוון להם כל המוח מהאלצהיימר, אז תגידי תודה שאת בריאה ושלמה ונראית מצויין. מצליחה ובעלת משפחה. וזהו, אל תבלבלי לכל העולם את המוח. פשוט תשתקי.
    סגור
  • 92.
    קצת שקט לא יזיק
    חלילה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דיי כבר מפורסמים שעסוקים רק בעצמם. נמאסתם. יש כל כך הרבה בעיות אחרות בעולם כל אחד מתמודד עם הקושי שלו מכאן ולפרסם שהחיוך לא אותו דבר יש אנשין שפאקינג לא מדברים יותר כי התנוון להם כל המוח מהאלצהיימר, אז תגידי תודה שאת בריאה ושלמה ונראית מצויין. מצליחה ובעלת משפחה. וזהו, אל תבלבלי לכל העולם את המוח. פשוט תשתקי.
    סגור
  • 91.
    את מהממת מהממת
    לולה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מבפנים ומבחוץ. תודה ששיתפת.
    סגור
  • 90.
    מיכל את מקסימה תקראי
    אחת שיש לה כאב אחר 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לי יש אניזמוס זה שריר שהוא מכווץ באופן לא רצוני וחוסם לי את היציאות מהגוף. כל יציאה מלווה בכאבים זה שריפה ושל רטט חשמלי . גם לא נעים וגם חוזר אחרי טיפולים פיסיותרפיים וגם נראה כמשהו מתמשך להרבה שנים . מאחלת לך בריאות שלימה וגם לי
    סגור
  • 89.
    העיתוי שבחרת לספר על מכאובייך הוא ציני
    ירון 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    התנהגת ברשעות. חטפת ביקורת מהצופים על התנהגותך המשפילה ומעליבה וכעת את מפרסמת כתבה כמה את מסכנה וסובלת. תחסכי מאיתנו את הכאבים שלך. כולנו מתייסרים ולא מרוויחים הון כמוך. את מסתובבת על העקבים בלבוש חשוף ומבבלטת לנו את השכל. את אישה מגעילה וחרטטנית, מצאת לך אתיופית להתנשא עליה. ועם הגברים את מפלרטטת ועושה עיניים. את פשוט בלתי נסבלת.
    סגור
  • 88.
    נו באמת.זה הדבר הכי חשוב בחיים?. (ל"ת)
    שולי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 87.
    תגובה
    חני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שעחית ורדודה.. מחפשת תשומי כל הזמן..
    סגור
  • 86.
    מיכל את אשה יפה
    יוסי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא רק במראה, גם בנפש. אל תתעסקי בקטנות. חיי את חייך בטוב ובנחת בחיק משפחתךהאוהבת ובתפקידך בטלויזיה.
    סגור
  • 85.
    איחולי החלמה
    רוני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מיכל היקרה,אני מאחל לך שתשובי לאיתנך במהרה.חידלי מהביקורת העצמית היית יפה וכך נישארת
    סגור
  • 84.
    מיכל אנסקי
    אביהו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דווקא סקסי החיוך
    סגור
  • 83.
    יותר ויותר אנשים מתעסקים רק בחיצוניות שלהם (ל"ת)
    כושר,דיאטה,ניתוחים ו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 82.
    רק היופי החיצוני חשוב?!...
    אלוהים 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אף פעם לא האמנתי שאנשים יכולים להתרכז רק במשהו אחד היופי והטיפוח העצמי אולי הגיע הזמן לדבר על מה שקרה בשוק שהקמת בתא לדבר על זה לא רק על היופי
    סגור
  • 81.
    מיכל
    ירדן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היי מיכל, בתור אישה, מבינה לגמרי את התחושות שלך. היופי הוא בעיני המתבונן. את אישה כל כך יפה, וכשמסתכלים עליך, לא רואים את העיוות בפנים, והחיוך שלך כובש. המשיכי להיות מיכל המקסימה.
    סגור
  • 80.
    מיכל.את יפהפיה,חתיכה וסקסית מאוד.
    מוש 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בעיניי.אחת הנשים עם הגוף והמראה המושלם.
    סגור
  • 79.
    להסתפק
    הנזיר 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל ענין להעריך את מה שיש ולהיות שמח.לרצות יותר זו המחלה שאין לה תרופה
    סגור
  • 78.
    לוואי דווקא
    צפונית 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני למשל לא רואה את השיתוק...כי אני לא מחפשת אותו. אני חושבת שזה לא כזה קריטי לצופים.... להיפך את מראה לאנשים שסובלים מאותה בעיה שהחיים ממשיכים ושהשמיים לא נופלים....
    סגור
  • מהממת
    ח 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיכל את בובה וסקסית את אשה טובה זה הכי חשוב
    סגור
  • 77.
    מיכל המלכה (ל"ת)
    אייל 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 76.
    חסרת פורפורציות מפונקת ויבבנית תתביישי שיתוק עלאק
    יובי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לכי לבית חולים לוינשטיין ותראי מה זה…..
    סגור
  • 75.
    את נהדרת, השראה
    ניצן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חיזקי ואמצי, אמן!
    סגור
  • 74.
    דיי מיכל
    יעקובוהו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליבי עם מה שעברת ומקווה שתחלימי מכל מכאוביך אבל זה לא נותן לך קרדיט שלא מגיע לך את פשוט אסון לאוכל ואין לך שום מושג בבישול וכבר ראינו את זה בקורונה עם השידור הישיר בלי עריכה וחיתוך הפשלות יהיה יותר בריא לך ללכת ולהופיע בלבוש יותר צנוע הלבוש המוגזם פוגע בך ברוב שכבות האוכלוסיה מי שמתלהב אלו נשים עקומות שאת מודל לאשה יפה (למרות שאת רק נאה) לעצם העיניין יש לך מזל שאת והחבר שלך אייל מופיעים במסטר שף שאם לא ממזמן הייתם בהוצאה לפועל!!!
    סגור
  • 73.
    תוספת לחן והטוב שלך. (ל"ת)
    אמה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    מיכל אנסקי (ל"ת)
    אמה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    יופי
    יבנאלי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את עדיין אישה יפה ומרשימה יש דברים שאנחנו לא קובעים וצריך להתמודד איתם יש דברים שכן מחליטים להצהיר בתכנית על מזון ישראלי טרי ואכותי זה נחמד . אבל בהפסקה לפרסם גבינות יורו מאירופה זה נוגד ופוגע בחקלאים
    סגור
  • 70.
    לב ענק
    יוסי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    את מושלמת יפה בכל מצב . תמשיכי להיות מי שאת הלב של האדם הוא יפה . חיוך מקסים וכובש יש לך תתעסקי בעיקר ולא בתפל בהצלחה ילדה יפה
    סגור
  • 69.
    זה קשה מאוד
    דליה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני עברתי בשנה אחת שני שיתוקים בפנים פעם בצד ימין ופעם בצד שמאל וזה הרס לי את בחיים
    סגור
  • 68.
    שתשייך להתערטל בציבור. ממש דוחה! (ל"ת)
    אדם 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 67.
    יופי אמיתי בא מבפנים ויוצא לפנים
    יו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מיכל היקרה בעיני את יותר יפה עכשיו העקמת הוסיפה לך אנושיות ופגיעות שמוסיפה לך עכשיו יותר חן
    סגור
  • 66.
    הכל מאיתו יתברך
    אהובה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכלוש יקרה, מה הסיכויים שאת קוראת תגובות?.. לפני 6 שנים עברתי ניתוח הסרה ושחזור ומאז נשים יקרות ומתוקות באמת, מסדרות לי את החולצה כי זה לא סימטרי. הן לא יודעות. אני מחייכת. לפעמים האי סימטריה כואבת. אני מודה לאל על הכאב. אני חיה וחשה אותו. מאי סימטרית לאי סימטרית מכל הלב באהבה.
    סגור
  • 65.
    את הכי יפה שיש
    בני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנסקי את יפה מאוד תמשיכי לשמוח ומי ששמח חוזר לאיתנו בריאות איתנה
    סגור
  • 64.
    לא למדת כלום כנראה שזה לא מספיק לך אם זה הפוסט שלך
    אמציה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואי את אדם קטן החיוך שלי מעווות אוי אוי אוי אוחי תרמי את הראש ותאי שיש אנשים, נשים וילדים צרות עיוותים ונכויות הרבה יותר גדולות שבנוסף עוברים חרם חברתי אנשים נגעלים מהם ומצביעים עליהם לא אני לרחם עליך וגם לא אומר לך פששש איך היא נלחמת איזה גדולה את קטנה ממש קטנה תרשמי את הראש תגידי וואלה יש לי הרבה מזל יצאתי בזול את בת 40 + הגיע הזמן לגדול
    סגור
  • 63.
    קיבוץ
    גילה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא לי לבכות מרוב התרגשות מגילוי הלב את עמידה תהיהי גאה ממה שאת ולא משנה חיוך כזה או כזה תמשיכי בדרך שלך כיאת באמת מיוחדת
    סגור
  • 62.
    כל אחד היה מתאבד עם כזה כיעור פרופיל
    מניצת 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פשוט אישה מכוערת
    סגור
  • 61.
    הכל הראשל
    י.ב 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למיכל אנסקי כאחד שכבר שלוש פעמים קיבל פיציאליס זה כואב אבל זאת גם הזדמנות להפסיק את מירוץ החיים ולהקשיב לילדים ולמשפחה וזה רק בראש צריך להגיש כל בוקר מודה אני ולא יותר כל השאר זה לטובה
    סגור
  • 60.
    תסתכלי על יותר מחצי כוס מלאה שיש לך
    שירלי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כל, זה לא ממש מורגש, דבר שני, יש לך בעל מקסים, ילדים נהדרים, משפחה, חברים כסף, ואת כל הזמן מתלוננת, לא אומר שזה קל , אבל את רואה, הולכת, נושמת בכוחות עצמך, הרבה היו רוצים להיות במקומך, תתמקדי בכוס השמפנייה של חייך, ותגידי תודה.
    סגור
  • 59.
    תראי את הטוב שבחיים
    דן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את חיה . משפחה. מתפקדת . אחרים נשארו משותקים או הלכו לעולם אחר. תודי לבורא עולם על מה שאת
    סגור
  • 58.
    לזרום ולהמתיק
    נילי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לי קרה אירוע דומה אולי קל יותר הכל כאילו חזר אני מרגישה ואולי אחרים שזה לא אותו הגבר,קצת שינוי הדיבור וכו בקיצור הפכתי את זה בעיני עצמי למשהו כיפי כיף לא להיות מושלם,מעניין לי יותר,ואף יצאתי בסלוגן בסביבתי,לא מושלם זה אין(in)
    סגור
  • 57.
    אף אחד לא רואה שום הבדל. זו תחושה פנימית שלך. את יפהפיה (ל"ת)
    לי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 56.
    מהממת!!!
    שלום. 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עם השיתוק או בלי, אשה מהממת בזכות תוכן עצום!!!
    סגור
  • 55.
    מיכל עקומה ומכוערת - עבר זמנה
    אבלין 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    איך מעסיקים אשה עם פרצוף עקום ומעוקם כפרזנטורית ובמסטר-שף?? היא סיימה הקריירה. היא מספיק עשירה.
    סגור
  • 54.
    .
    אליאב 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניסיון אישי פציאליס לא נעים בכלל וסבל נוראי. בכל אופן גם הקצת עקום שנשאר זה יפה.
    סגור
  • 53.
    פציאליס, כל טיפול מיותר ואף מזיק
    דני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בלס פאלסי, פציאליס,לא צריך לטפל בזה , זה עובר לבד, בטח לא ניתוח, אם היית מניחה לזה,רק לכסות העין. זה היה חוזר לקדמותו, מניסיון.
    סגור
  • 52.
    לא מתאימה לדגמן
    עמיקם 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מיכל אנסקי חייבת להבין שעם פה עקום היא לא מתאימה לדגמן. היא מכוערת! זאת המציאות! וגם בעלי עסקים טועים כשהם לוקחים אותה כפרזנטורית. אין מה לעשות - דוגמנית חייבת להיות יפה. ומיכל עקומה ומכוערת.
    סגור
  • 51.
    חיים במתנה
    חני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיכלי את יפה בכל מצב רק להודות לה׳ על מה שקרה ולהאמין שזה היה צריך לקרוא, חוץ מזה לא רואים שום שינוי, רק בריאות נחת ושמחה, יותר מז אנחנו לא צריכים??
    סגור
  • 50.
    אלו כל הבעיות שלך ??? בואי לאיזי שפירא ותביני (ל"ת)
    סבתא 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 49.
    קארמה איז א ביץ' (ל"ת)
    אחד העם 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 48.
    מיכל אנסקי והשיתוק בפניה
    ח.ד 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מיכל אנסקי, את יפה חכמה, רגישה ויש בך המון חמלה כלפי בני אדם, יש לך המון ידע קולינרי ואחר, אז למי איכפת מהחיוך ועקמומיות שפתייך, כשיש בך הרבה מעבר לזה ! זו תחושה פנימית שלך ואת חייבת להפנים שאת הרבה מעבר לעקמומיות פניי !!! את מוכשרת, עצמאית ויוזמת מוכשרת מאוד, וזאת מגיל צעיר, כשבנות גילך אז, לא ידעו מה הן רוצות מהחיים שלהן, את מסכת לאיטליה ולמדת, אח''כ התפתחת והקמת את ''שוק האיכרים'' ועוד מיזמים שלך, את שופטת בתוכנית ''מאסטר שף'', מוכשרת שכמותך! אז אל תסתכלי על הקנקן שנשרט, אלא במה שיש בו - ויש בו הרבה ! והכי חשוב הם משפחתך, הורייך, בנותייך ובעלך האוהב ! מיכל, את בורכת, שמחי על מה שיש, במקום להתעצב על מה שאין ! נסי לראות את שלושת רבעי הכוס המלאה, כי יש צרות ובעיות גרועות משלך בעולם !!! הפנימיות שלך חשובה מהחיצוניות, את צריכה להפנים זאת ואז המראה של השיתוק בפנייך לא יהיה אישיו עבורך, כי עבורנו, את מושלמת!
    סגור
  • 47.
    תשעים אחוז מהנשים היו מתות להראות כמוך. (ל"ת)
    דניאל 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 46.
    מיכל, את פצצת על, די להלקות את עצמך (ל"ת)
    יואב 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 45.
    את כל כך מיוחדת
    מירה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אני מעריצה אותך כי את אישה כל כך מיוחדת יפהפיה ...עופי על עצמך....
    סגור
  • 44.
    אחת הנשים הסקסיות והיפות (ל"ת)
    אנני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • חיסונים
    אבי 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדקי את חיסון הרעל שקיבלת. את לא היחידה עם תופעות כאלה ודומות
    סגור
  • 43.
    אוהבים אותך
    עדינה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מיכל קרידה, אוהבים אותך ואת מה שאת, המשיכי לחייך אנו רואים את הנשמה בחיוך. את מקסימה
    סגור
  • 42.
    קיבוץ (ל"ת)
    גילה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    יופי האדם הוא בנשמה (ל"ת)
    ישראלי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 40.
    תמיד יש מה לומר
    איילנות 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מיכל את אישה מהימה, יש הרבה מה ללמוד ממך, כל פעם מחדש אני נפעמת לראות אותך.
    סגור
  • 39.
    מיכל את יפה
    אלון 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מיכל את יפה תמיד וגם חשוב מאוד אימוני כושר לכל הגוף יוגה.פילטיס.כוח. סבלנות החיים יותר חזקים מהכל בהצלחה .
    סגור
  • 38.
    קיבלת השבוע הרבה הערות בעניין השיפוט שלך
    יומי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואכן, השיפוט שלך בעניין העוף והארטישוק הירושלמי היה לא נעים לשמיעה ולצפיה, לבחורה המקסימה שבחייה לא בישלה עם חומר גלם שכזה. חבל שזו הסיבה שהיא עפה
    סגור
  • 37.
    את אישיות לדוגמא אני מעריצה
    חוי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    עוקבת אחריך במסטאר שף איזההרגישות לרגשות הזולת אני כל פעם מתרגשת מחדש אגב את יפיפיה ברמות אני מתה על יופי שלך
    סגור
  • 36.
    את פשוט יפה ומיוחדד יש בך קסם בחיוך שלך (ל"ת)
    בני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 35.
    תהיי אופטימית יעבור
    שמעון 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מיכל שלום אני עברתי גם פיציאליס.מייד טופלתי בדיקור סיני וזה עבר. אני בן 71 וחולה סכרת רפואה שלימה
    סגור
  • 34.
    אין שום דבר מושלם בעולם.. אבל... בתוך הלא מושלם
    לילי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    את פשוט מהממת. נעים להקשיב לך. נעים להסתכל עלייך. כן.. גם עם החיוך הלא סימטרי. את מלאת עשיה. שרק תהיי מאושרת תמיד
    סגור
  • 33.
    שירות שיתוק אבל מקשקשת
    יויו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    נו בחייאת דיי עם הקשקשת, נמאס ממנה,
    סגור
  • 32.
    די עם החברות שלך .בכיינית סידרתית
    חוה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עברתי בחיים צרות בריאות לא קטנות סרטן התקפי לב ושיווק בחצי פנים שנשאר העיוות .די לבעיות וצומי שלך
    סגור
  • 31.
    מהההה??? צופה בה תמיד בחיים לא זיהיתי שום דבר לא סימטר
    אלונה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    היא ככ יפה וחטובה... על אחזה שיתוק היא מדברת??!
    סגור
  • 30.
    עדיף חוסר שלמות
    אלפל 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האוטו היפיפה שלי חטף קימוט קטן בכנף. לא מתקן. רוצה פגם קל שידגיש כמה השלם יפה....
    סגור
  • 29.
    תחייכי בכיף שלך ואיך שבא לך.
    תתעלמי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין מה לעשות. תראי את הטוב שבחייך, ויש לך הרבה מזה. רוב חייך מלאים בטוב וזה מה שחשוב. לכולנו יש את השקיות שלנו. אלה הם החיים.
    סגור
  • 28.
    לאהוב
    דוד 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החיוך שלך שובר לבבות המראה זה זיוף אחד גדול היופי שבאדם זה מה שבתוחנו אני בטוח שמי שאיתך זה לא בדיוק מה שמפריע לו הגיע הזמן שנילמד לאהוב את עצמנו איך שאנו שמנים או רזים שיער חלק או מתולתל הכל שטויות תמשיכי לאהוב את עצמך על מה שיש בפנים ולהגיד תודה על זה שאנו קמים בהוקר ולא צריך עזרה של אף אחד בתור גבר אני מרשה לומר לך את התברכת ביופי שרק מתחזק אם השנים ושאלה יהיו הבעיות היחידות שיהיה לנו המראה
    סגור
  • 27.
    מיכל אנסקי
    זהבה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מיכל את יפה מבפנים ומבחוץ..שתהיה לך רפואה שלמה ואושר גדול????
    סגור
  • 26.
    אנסקי
    ןכבןא,ןכבןא 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היא מבינה בבישול כמן שאני מבין בטיסה למאדים. נמצאת היכן שנמצאת בזכות אביה
    סגור
  • 25.
    מיכל אנסקי
    נושי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקירה... מי אני שאומר לך לא להטמיע את כאבך והקושי לשכוח ממנו אז כמי שנסיוני במערכת שנתנה מענה עם תוצאות מדהימות לבעיה שנקראת פציאליס היא ..הדבר הדחוף מרגע הגילוי חוץ מאותן תרופות קונבנציונליות שנדרשות.. הטיפול האולטימטיבי הנו דיקור סיני... נוכחתי כי כאשר הגיעו אנשים למרפאה ממש בסמוך לארוע וקבלו טיפול אינטנסיבי ע"י מדקר סיני... התוצאות מדהימות... ושוב איני מקלה ראש בתחושותייך אנא שמחי במה שיש ויש.. בית ילדות נפלאות ובעל תומך.. האמיני לי מנסיוני לצערי.. קיימים מצבים הרבההה יותר לא קלים.. מאחלת לכם אושר בריאות ושמחת חיים.
    סגור
  • 24.
    גרמת לי לדמעות בעיניים
    מישהי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש משפט של הרב קוק שכל תקופה איטית ומוגבלת מביאה אחריה תקופה אחרת של התפתחות ואושר. אני יודעת שאת מאושרת אבל מאחלת לך שעוד תהיי מאושרת גם מהרובד הזה בחייך. ואני יודעת שזה לא מספיק אבל אני מאמינה גדולה שיופי זה גם דבר נאצל וגדול שאצל אנשים מסוימים ממש רואים את הקרינה על הפנים מתוך הכאב שהמתיקו, החסד שעשו והאצילות בנפשם. את נכנסת להיכל החדש הזה, והאור שלך שווה המון... ורואים אותו. יהא השם איתך יקירה
    סגור
  • 23.
    את יפהפייה ומיוחדת, היום יותר מבעבר! (ל"ת)
    בת עמי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 22.
    יפייפיה מבפנים ומבחוץ
    לימור 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    17 12
    נעימת הליכות, מפרגנת, משתפת, מוכשרת.. נכון שזה לא נעים אבל זה מה יש ואסור לשכוח שאנשים מתמודדים עם צרות גדולות יותר.
    סגור
  • 21.
    אמונה
    חיים 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    13 2
    חבל שא מתייעצת עם הרופאים ,את צריכה להיות בעלת אמונה,את צריכה להבין שהכל זה מלמעלה,במקום להתייעץ עם רופאים שלא מבינים כלום תתפללי לבורא עולם כי הוא זה שמחליטלא הרופא ,הרופא הוא רק מקל של בורא עולם
    סגור
  • מסכן
    שד 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שעות הקבלה של בורא עולם.
    סגור
  • מיכל אנסקי.
    יפה זריהן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חצי כוס ריקה. מיכל היקרה, את את שלך עשית ועדיין את תרה אחר פתרון שיתן לך את התחושה שהכל מושלם, את תקועה בחצי כוס הריקה ולא המלאה. וחבל...ההכלה והקבלה של "תקלות לא נעימות" שפוקדות אותנו בחיים זה המבחן שלנו, עד של קראתי את הכתבה שלך לא הבחנתי בבעיה שלך...תאמיני בכל ליבך שאנחנו מגיעים לכאן עם מזוודה מוכנה בכל המהמורות שכל אחד עובר בתלם שלו, אף לא אחד מכתיב את הגורל לעצמו בעולם הזה.. אז תגידי ברוך ה' "שהשד" בכלל לא נורא ותשמחי מאוד בחלק הגדול גדול של הכוס המלאה..ותודי לה' כל הזמן, ואז בע"ה הכל ייסתדר. אמן ואמן, שנה טובה וחג שמחחח
    סגור
  • 20.
    תסתכלי על הילדים אושר שמחה זה הכל בחיים
    אורנה בנימין 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מה שאומר ואכתוב לך לא יעזור אבל הביטי בילדייך זה האוצר הכי יקר שדרי לילדייך האוצר הגדול שיש חיוך הם יחזירו לך חיוך כפול ומכופל תהיה את לא אכפת לך מאף אחד הבית המשפחה ה זה הכי חשוב השאר כבר בא והולך החיים עם הילדים והאושר שבשבילם אנו ממשיכים להתהלך ולחיות עלי והצליחי ותיהיה בריאה ונמשיך ליראותך על המסך בס הכל יסתדר א דאג ה
    סגור
  • 19.
    לזרום
    שלום 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    10 2
    את מהווה השראה להרבה אנשים ואין לך ממה להתבייש,תזרמי ותהני מהמשפחחה ומהחיים,עצה טובה לכי לים לשצות כל יום לשעה,מנסיון זו התרופה הטובה לניקוי הראש.
    סגור
  • 18.
    את מתוקה בכל מצב וחיוך.שימי פס על הכל תחייכי (ל"ת)
    אילן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 17.
    מיכל את בין הנשים הכי פותות שראיתי הכי מושכות ומרשימה (ל"ת)
    בן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 16.
    אנסקי
    חני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    השורה האחרונה בפוסט שלך היא הכי חשובה, למדת לקבל לאהוב את עצמך כך, וזה הכי חשוב, אני מאד יכולה להבין את התחושות שלך כל השנים, כן יש בגידה מסוימת של הגוף, בי הגוף בגד בגיל 30, בצרות קשות אחרות, אך אחרי זמן של שלש שנים הבנתי, ובחרתי להתמודד ולקבל, לחיות להנות ועוד ועוד, ובפניך אני מורידה את הכובע, על החשיפה והכוונות לעזור לאחרים, זה חלק מהריפוי. בכל מקרה את נהדרת.
    סגור
  • 15.
    מיכל אנסקי
    ל.כ.פ. 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מיכל יקרה,חבל שאת מבזבזת הרבה זמן למחשבות בנושא הזה,את יפיפיה,סקסית וחכמה,הרבה היו רוצות להיות במקום שבו את נמצאת,צאי מזה ותמשיכי להגשים חלומות,ולא להצטער לעת זקנה בזמן היקר שהפסדת במקום להנות מהיש.
    סגור
  • 14.
    מיותרת לחלוטין
    לונה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    15 15
    מאוסה ברמות. טוחנת עצמה לדעת רק חקבל תצומי!
    סגור
  • 13.
    גם לי היה פיצאיליס (ל"ת)
    בני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כדאי לך להקשיב
    מיכל היקרה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תברכי על הרעה כמו על הטובה מיכל תשמחי בחלקך צביקה פיק היתרסק והלך אבא שלי היתענה מס שנים והפסיק לנגן ועוד ועוד סיפורים את יצאת בזול זה גורלך את במצב מצוייןעדיין על המסך אוהבים אותך אין שלמות הכל טוברק שלא יהיה יותר גרוע ושלא תזדקקי כמו שאומרים בתפילה כל יום אל תתני למתנת בשר ודם
    סגור
  • 12.
    כי בסוף צריך להודות על היש! וגם להסכים שאין מושלם ולחיי (ל"ת)
    א 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    מלכה
    ירו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 10
    מיכל רק בריאות אוהבים אותך
    סגור
  • 10.
    איזו אישה זאת!!! מופלאה. בשורות טובות בעז"ה (ל"ת)
    נלי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 9.
    מיכל
    דר׳ ג.נ 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מיכל יקירה. זה מה שיש ועם זה צריך לנצח. מי שחיוכך אינו מוצא חן בעיניו, ״שישתה את מי הים של ת״א״. צאי מזה...
    סגור
  • 8.
    סרטן שד יותר גרוע. תגידי תודה לאל (ל"ת)
    מימי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • את צודקת. פחד מוות. אבל סיכוי ענק להחלמה. (ל"ת)
    הרבה בריאות 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מיכל, את מקסימה!
    מוריה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    10 9
    אפשר להבין לליבך מיכל יקרה. את עצמך ציינת את כל הדברים הטובים בחייך. יש לצידך סוף סוף גבר טוב (אין הרבה כאלה), בנות מקסימות, קריירה ענפה ומצליחה. סבתא נפלאה ואמא נפלאה (לא יודעת הרבה על אביך ואחיך), את טובת לב ומקסימה וזה שובה אוכלוסיה גדולה בעם שלנו. אז תיראי, יש לך כר גדולה ומחבקת להתנחם בה. הלוואי ומילותי כמו מילותיהם של אנשים טובים אחרים, יביאו לך נחמה.
    סגור
  • 6.
    מוטו: wecomle
    מירי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מיכל יקרה, קראתי והזדהיתי עם הכאב ועם ההשלמה עם מה שאבד. אני בת 76, ומנסה להשלים עם מה שהיה ואבד. יש לי בת פסיכולוגית ושמה מיכל. היא הזמינה באמזון תבליט צבעוני למטבח עם דמות של טבח וכתוב למטה WECOMLE בטעות. שאלתי אותה מדוע היא לא החזירה את התבליט לאמזון ותלתה אותו במקום בולט במטבח. התשובה שלה מלווה אותי כמוטו: רציתי שהילדים יראו שאנחנו מקבלים במשפחה גם מה שלא מושלם.
    סגור
  • 5.
    היה לי פצע בקצה האף
    איילת 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עכשיו , כשהוא עבר, אני מרגישה יפיפיה
    סגור
  • 4.
    שאלה האם חוסנת/הוזרקת בחיסון נגד קורונה?
    דוד 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 9
    האם זה קרה לפני החיסון או אחריו?
    סגור
  • זה קרה הרבה לפני הקורונה, ליצן. (ל"ת)
    ניר 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    משעממת
    צופה מהצד 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    12 9
    תוכן מדרגה נמוכה, פנאי פלוס ולמטה מזה
    סגור
  • 2.
    נמאס מהיבבות של הפריבילגים האלה. (ל"ת)
    ניר 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • 1.
    פנויה לאהוב
    דרור 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 7
    כמה יפה לקרוא על הדרך בה הצלחת לפנות בך מקום שוב לאהוב, את עצמך. ובאמת, מה יש לא לאהוב.
    סגור
  • תמיד יפיפה חכמה אוהבים אותך מלא
    לא חשוב 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 14
    כל הכבוד
    סגור
  • מיותרת לחלוטין
    רוני 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלתי נסבלת מ ל א!
    סגור
  • עין עיור מאובנת שהרסה לי את הפניים (ל"ת)
    שרה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מיכל אנסקי
    צפדיה שושנה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני בכלל המומה שאת חושבת כך לדעתי את יפיפיה ויש לך חיוך מהמם בכל מצב את צריכה קודם לרםא את הפנימיות ואז הכל יהיה מושלם ואת תירפאי לגמרי אעפ שאינני רואה מה הבעיה חיצונית נראית נהדר טפו טפו חמסה חמסה?? ????????
    סגור