טלוויזיה

דייר האח הגדול נשבר בדמעות: "היא לא שכחה אותי"

נתנאל רודניצקי קיבל מסרים מדיאן שוורץ בפרק האחרון של האח הגדול ולא הצליח לעצור את הדמעות: "אני לא יודע למה אני תמיד חושב ששוכחים אותי? כמה שאני אוהב אותה"
מערכת ice |  5
האח הגדול (צילום pixabay, פייסבוק/ האח הגדול)
האח הגדול מספק לנו את אחת מהעונות החזקות, השנויות במחלוקת והמרגשות שהיו בתולדות הפורמט בישראל. בין כל התככים, המזימות, הריבים והפיצוצים בבית השמור והמפורסם במדינה, העונה הזאת תיזכר הרבה בזכות הקשרים הרומנטיים שהתפתחו בבית.
הקשר המסקרן מכל היה ללא ספק הקשר בין נתנאל רודניצקי לדיאן שוורץ, שניהלו מערכת יחסים זוגית ודי התנתקו משאר דיירי הבית כשפתחו איתם בסוג של "מלחמה", עד שדיאן יצאה מהבית. אתמול (שבת) במהלך הפרק ששודר, נתנאל קיבל מסר מדיאן אחרי שראה בטלוויזיה תמונה שהעלתה לסטורי אחרי שהודחה עם תמונה שלו, כמו גם אפרוח שקיבלה בעקבות הכינוי שהדביק לה.
 
נתנאל אמר: "יא אללה, איזה כיף. זה אומר בשבילי הרבה. תודה". בהמשך, נתנאל לא יכול היה לעצור את הדמעות ולקח לעצמו כמה רגעים כדי להירגע עם עצמו. כשישב עם עצמו אמר: "אני לא יודע למה אני תמיד חושב ששוכחים אותי? זה אומר בשבילי כל כך הרבה שאתה לא מאמין. אתה לא מאמין כמה אני אוהב אותה, היא לא שכחה". ברקע נשמע השיר fix you, של קולדפליי, אותו שמעו יחד בבית דיאן ונתנאל ברגע מרגש מאוד כשכל הדיירים הגיעו לנשק אותו ולחבק אותו. 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האח הגדול
    תרצה 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה היית ונשארת בדיחת העונה ממה התרגשת?חכה שתצא ותראה את עצמך בבית האח . היית הפודל שלה. במה התאהבת היא התנהגה בצורה בהמית ואתה נגררת אחריה. בהצלחה בחיים בחוץ.ילד טוב של אמא.
    סגור
  • 2.
    איך נותנים לבחור כזה להגיע לגמר וגם לזכות ברכב ????בושה
    שי 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הרשת גועשת מאתמול בעקבות המעשה של דייר "האח הגדול", נתנאל רודינצקי שלאחר מספר אזהרות על התנהגותו בבית המפורסם, עבר שוב על חוקי ההתנהגות של הפורמט והצדיע במועל יד למצלמות. ועכשיו נראה שהספין בנושא צפוי לקנות לו יום נוסף לפחות בבית.
    סגור
  • בושה לאח הגדול נתנאל היה צריך להיות מודח מזמן בעיקבות ה (ל"ת)
    צופה 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מגעיל
    ניסים 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זהו ערוץ 13 מגעיל משחק מכור אנחנו לא רובוט אני עברתי לערוץ 14
    סגור
  • קאזם נשמה אמיתית בן אדם עם לב
    עברנו ערוץ 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גועל נפש נתנאל וטליה בגמר שני אלימים
    סגור