טלוויזיה

זוכה "הכוכב הבא" מספר בדמעות: "זה פירק אותי"

אליאב זוהר, שפרץ בבכי ברגע שנודע לו כי זכה ב"הכוכב הבא", בראיון ראשון אחרי הזכייה מדבר על ההתרגשות הגדולה, הדברים הקשים שעבר בדרך, הקרבות הפוליטיים בעקבות הטענות נגדו, מתי יוציא שיר חדש ומי זאת מיכל עליה הוא מדבר כל הזמן?
מערכת ice |  2
אליאב זוהר זוכה הכוכב הבא (צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר חווה אמש (שלישי) את הרגע המרגש ביותר בחייו כשזכה ב"הכוכב הבא" אחרי שגבר בגמר הגדול של התכנית על נופיה ידידיה, מיטב שרמן וליבי פנקר וזכה במקום הראשון.
רגע אחרי שנודע לזוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, כי ניצח בתחרות וזכה במיליון שקלים, הוא פרץ בבכי על הבמה. בראיון ראשון אחרי הזכייה שערך ל-mako מוזיקה זוהר מספר: "זה לא ייאמן, אני פצצה של רגשות עכשיו. אני מתרגש בטירוף, כל כך שמח. כשזה קרה לא האמנתי, בכיתי המון. זה פירק אותי".
ברגעים בהם זכה ופרץ בבכי על הבמה אמר: "זה הזמן להוריד את המשקפיים הצהובים ולהגיד תודה לכולכם, לעם ישראל. זה ניצחון לא רק של התוכנית הזאת, אלא ניצחון בחיים שלי. עברתי לא מעט, וכתבתי המון שירים, זה הזמן לתת לכם אותם - אני רוצה שתהיו חלק מהשירים והאישיות שלי. אני אוהב אתכם, אתם לא יודעים כמה אני מעריך אתכם". 
זוהר המשיך: "חזרתי אחורה לכל הדרך שעשיתי - לא רק כאן בתוכנית, אלא בכל האלבום הזה. האלבום זה האוטוביוגרפיה של החיים שלי, האישיות שלי. השירים שכתבתי וביצעתי בתוכנית הם ספר פתוח כדי להבין מי אני".
 
על כך שאמר בעבר כי לא ישתתף בריאליטי ובכל מקרה השתתף ואף זכה במקום הראשון אמר: "אנשים קרובים שאוהבים אותי שכנעו אותי. אני בן אדם עקשן, קשה לשכנע אותי, אבל לשמחתי הקשבתי להם והלכתי כמו שהם ביקשו. כשבאתי לכאן אמרתי שאם אני עושה את זה, אני עושה את זה עם כל הלב שלי בחוץ. ניתוח לב פתוח. הבאתי את האמת האומנותית שלי עד הסוף, וזה הצליח מעבר לכל דמיון. זה מטורף".
 
על כך שנופיה, המתחרה שלו, טענה כי אביו מיקי זוהר גייס את על הליכוד כדי להצביע לו ענה: "לא חושב. גם אנשים שלא מתחברים לאבא מיקי חיבקו אותי ועטפו אותי כל כך בטוקבקים. זה גרם לי להבין שהמוזיקה זה גשר לאהבה, לא משנה אם ימין או שמאל. זה מקרב לבבות. השיר 'מיכל' קירב את הלבבות של כל עם ישראל וזה פשוט מדהים בעיניי".
על השאלה מי זאת מיכל שהוא מדבר עליה כל הזמן ומתי הוא יחשוף אותה ענה זוהר: "היא לא פה וכמובן שלא אחשוף אותה, אשמור על הפרטיות שלה. היא בחורה מדהימה שעזרה לי לכתוב אחלה שירים. מתי אוציא שיר חדש? בקרוב מאוד".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחור מוכשר ויוצר מעולה ושירים מקסימים שהוא כותב ומלחין
    טדי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור צעיר מוכשר שכותב את שיריו מלחין בעצמו יגיע רחוק ולא קשור לאביו הביביסט מיקי זוהר
    סגור
  • 1.
    מותק של בחור (ל"ת)
    א 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור