טלוויזיה

יו"ר רשת מפתיע: "לא מציע לשמוח מהצלחת האח הגדול"

יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, חוטף ביקורת על לוח השידורים של הערוץ שאין בו קו מנחה ונראה כמו שעטנז, ועל כך שהרייטינג של הערוץ מורכב רק מפיקים בלבד, אך לא מתנער מהאש ועונה תשובות חלקיות בלבד: "רואים שיפור"
מערכת ice | 
המנצחת הגדולה של עונת האח הגדול - טליה עובדיה (צילום מסך רשת 13)
יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, מתייחס הערב (חמישי) להצלחת תוכנית האח הגדול, שעל הדרך החזירה את רשת 13 למאבקי הרייטינג מול קשת 12, אבל מפתיע באמירה יחסית פסימית: "לא מציע לאנשים לשמוח ממה שקורה באח הגדול", וזאת דווקא ממי שהיה אמור להיות זה שיעצור את נפילת הרייטינג ולהגיב לביקורות על ההתנהלות שלו.
את הדברים אמר טופולסקי לעיתון הכלכלי גלובס, כאשר חטף ביקורת על לוח השידורים של רשת 13 שלדברי גלובס נראה שאין בו קו מנחה ("מעין שעטנז"). גלובס מאדירים בשאלתם את לוח השידורים של קשת ובכך שאין לרשת הפלואו של המתחרה. טופולסקי, שגם בעל מניות של 13.5% בחברת רשת, לא עונה בתקיפות על הטענה אלא אומר: "זה קצת מוזר" ,ומוסיף "הפלואו שלנו מאוד דומה לזה של קשת".
 
טופולסקי, שהגיע לערוץ בשנת 2018, לא מתייחס משום מה לעליות של הערוץ לאחרונה בקטגוריות שבעבר היו נכבשות באופן תדיר על ידי קשת 12, כמו קטגוריית הפרה-פריים ולא שם דגש על עליית חדשות סוף השבוע של הערוץ אל מול חדשות 12 החזקה. הוא מזכיר בעיקר את הפריים-טיים והלייט-נייט.
נציגו של הבעלים לן בלווטניק, גם לא מתנער מהביקורת של גלובס על הרייטינג שלו, כאשר הם טוענים שלא בצדק כי אנשים לא עוברים מתוכנית לתוכנית שלהם וכי הרייטינג מורכב רק מפיקים - דבר שנסתר במציאות של הנתונים. לא רק שהוא לא מתנער מהביקורת, הוא עונה רק כי יש שיפור מסויים אך מפתיע עם פסימיות שמשדרת רק רצון ליציבות ולא ולנצח את המתחרה: "לא מציע לאנשים לשמוח ממה שקורה באח הגדול, כמו שלא להיכנס לעגמומיות ממשהו שלא מצליח", ומוסיף בכל זאת משהו אופטימי אך בלי טענות לניצחון עתידי של רשת על המתחרה: "אני משוכנע שעם אנשי התוכן שיש לנו היום הפלואו יהיה הרבה יותר טוב".
 
רגע הזכייה של טליה עובדיה. מן הארכיון
כזכור, על יו"ר רשת 13 נמתחה ביקורת על גל הפיטורים שנערך בערוץ, ועל גם דרך ניהולו. כך, עורך וואלה ברנז'ה! דוד ורטהיים, ביקר את החלטתו של טופולסקי להיעדר מאירוע עם העובדים: "למרות נתוני הרייטינג הנמוכים של רשת 13 והמוראל השפוף של העובדים, בחר נדב טופולסקי יו״ר 13 ונציגו של האוליגרך לן בלווטניק, להעדר מטקס הרמת הכוסית לחג עם העובדים. במקום זאת אירח בלשכתו בערוץ את השגריר בדימוס דני דנון", כתב באפריל השנה.
גם על גל הפיטורים כתב ורטהיים: "שדרת הניהול ברשת 13 בקריסה מוחלטת. רשימת הבכירים שפרשו/פוטרו מאז המיזוג עם ערוץ 10: המנכ״לים ורשבסקי ובן טל, מנכ״לי חברת החדשות יוכפז וטויטו, והסמנכ״לים פרץ, הלדמן, דוידוביץ, בניטה, גלאם, כהן, הוכמן והיום עודד טל. רק אחד נותר: היו״ר נדב טופולסקי, נציגו של הבעלים לן בלווטניק", כתב במחצית יוני. לכך יש להוסיף גם את פרישתו לאחרונה של סמנכ"ל הסחר מוטי בר זיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה