טלוויזיה

ליאון רוזנברג צועד על עקבים, כך הגיבה פאולה

במסגרת פאנל ייחודי שקיימו בתכניתם "פאולה וליאון", נעמד ליאון על סנדלי עקב גבוהים ושפיציים והראה יכולות צעידה מרשימות. כיצד הגיבה לכך פאולה?
מערכת ice |  2
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
במסגרת התוכנית שלהם אירחו השניים פאנל בנושא נעלי עקב ואירחו נשים שמסרבות להיפרד מהעקבים לצד אורטופד שחשף את הנזקים שהצעידה בנעליים כאלו עלולה לגרום.
במהלך השידור נעל ליאון סנדלי עקב גבוהים ולמרות שנראה צועד בביטחון יחסית, העיד על קושי בביצוע המשימה, "אני לא מבין למה אתן עושות את זה זה לא נוח זה כואב". סיון כהן, אורחת הפאנל שנוהגת לנעול עקבים באופן קבוע הגיבה לו כי," מרלין מונרו אמרה 'תן לנערה את הנעליים הנכונות והיא תכבוש את העולם". בזמן שאשתו, פאולה רוזנברג מטרילה: "וולקאם טו אר וורלד".
המגיש נעול העקבים הפנה את השאלות פעם נוספת, הפעם לגורמי המקצוע בפאנל, "יושב פה אורטופד, תקשיב, איך הולכות את זה? אני מרגישה לא יציב, אם אני נשען על העקב אני מרגיש שאני נופל, למה ללכת ככה? האצבעות שלי נמעכות פה בקצה".
 
ד"ר עוז פרנקו הגיב לתהיות של ליאון והודה כי העקבים אכן עלולים לגרום נזק, "כשהעקב גבוה זה משפיע על הברכיים, על גב התחתון ההשפעות לא מצומצמות. הביו-מכניקה שלנו לא אמורה לעבוד ככה אנחנו אמורים לשים את העקב על הרצפה. גם הקרסוליים מאוד נפגעים ואנחנו רואים נזקים אצל ילדים מכיוון שבשנים הראשונות תבנית ההליכה מתעצבת אצלנו".
 

"גם לחלוץ את הנעל זה לא צחוק" העיד המגיש ובזמן שהוא מסתבך עם חליצת הסנדל עורר צחקוק מתבקש בפאנל. המגיש הקשה על מכורת העקבים שהתארחה בפאנל ותהה אם היא לא חווה את הנזקים, והיא  מצידה טענה כי רק בהליכה ממושכת היא מחליפה לעיתים את הנעליים, זאת לאור תמיהתו של לאון שמחוץ למצלמות דווקא התהדר בתמונות מחויכות יחד עם נעלי העקב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה לא נורמלי וגם אני (ל"ת)
    פאולה 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סמרטוטיאדה
    סגור