טלוויזיה

הרימייק הבינלאומי לסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים"

בשבילה גיבורים עפים היא סדרת טלוויזיה, ששודרה בערוץ קשת 12 ב2018 וכבשה אז את הקהל הישראלי, ובנובמבר הקרוב היא הולכת להגיע לזירה הבינלאומית
מערכת ice | 
הסדרה 'בשבילה גיבורים עפים' (צילום ניתאי נצר)
בשבילה גיבורים עפים היא סדרת טלוויזיה, ששודרה בערוץ קשת 12 מ-13 במאי 2018 ועד ל-9 ביוני 2018. את הסדרה יצר וביים עומרי גבעון, וזכרה בפרס "הסדרה הטובה ביותר" בפסטיבל Canneseries הראשון בקאן. הסדרה נמכרה לנטפליקס העולמית וביולי 2020 נמכרה לתאגיד אפל לרימייק בינלאומי שהופק על ידי קשת אינטרנשיונל.
הסדרה עוסקת בארבעה חברים (דובי, אביב, בן דוד ודותן) ששירתו יחד כצוות לוחמים בסיירת גולני. ב2006 הארבעה לחמו במלחמת לבנון השנייה, ובעקבות מותו של מפקדם במלחמה, הקשר ביניהם נותק, והחיים לקחו אותם לכיוונים שונים. במקביל, יעלי (אחות של דובי) "נהרגה בתאונת דרכים בטיול בקולומביה.
כעשור לאחר מכן, בן דוד המתגורר עם חברתו בקולומביה, נתקל בתמונה עדכנית של יעלי שנהרגה בתאונה, בעיתון עדכני, ושלושת החברים שנשארו בישראל נוסעים ביחד כדי לפתור את התעלומה.
 
הרימייק הבינלאומי ל"בשבילה גיבורים עפים" של קשת - "Echo 3" - יעלה ב-23.11 ב-AppleTV+ בכל העולם. ענקית הסטרימינג שחררה תמונות ראשונות של הסדרה, שצולמה בקולומביה והופקה ע"י קשת סטודיוס - אולפני קשת אינטרנשיונל בלוס אנג'לס. בתמונות: מיכיל האוסמן ("משחקי הכס"), לוק אוונס ("היפה והחיה") וג'סיקה אן קולינס ("כוננות עם שחר") שיגלמו דמויות המקבילות לתפקידיהם של תומר קאפון, נדב נייטס ונינט טייב בסדרת המקור הישראלית שיצר עמרי גבעון.



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה