טלוויזיה

לקראת הבחירות: זה השינוי המרענן שמכינים בתאגיד

חודש לאחר התחלת השיפוצים באולפן החדשות המרכזי של תאגיד השידור הציבורי העבודה תמה ובכאן 11 שידרו ממנו כבר הערב לקראת שידורי הבחירות
מערכת ice | 
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
ברוכים השבים. לאחר קצת פחות מחודש של שיפוצים, בכאן 11 מדווחים כי השיפוצים באולפן המרכזי תמו. האולפן החדשני נחשף לראשונה הערב (שבת) זאת לקראת שידורי ערב הבחירות המיוחדים ובהגשת העיתונאית והמגישה הוותיקה, טלי מורנו.
 
מורנו הצטרפה לשידורי תאדיר השידור הציבורי בחודש יולי האחרון מצטרפת אל כאן חדשות. מורנו מגישה מדי שבת את מהדורת חדשות השבת אותה הגיש עד לאחרונה דב גילהר שעבר לאירופה ומשמש ככתב התאגיד ביבשת. כמו כן מורנו מגישה את מהדורת "חדשות הערב" ותוכנית רדיו שבועית לצידו של עקיבא נוביק ברשת ב'.
בנוסף לאולפן החדש ולמגישה המוערכת, בתאגיד התחדשו גם במנכ"ל חדש - גולן יוכפז. בעבר שימש יוכפז כמנכ"ל חדשות 10 (שם שיתף פעולה עם מורנו), שימש כעורך ראשי של אולפן שישי, בגל"צ ועוד תפקידים בכירים נוספים בתקשורת הישראלית. מאז פברואר 2020 הוא מגיש לצד ענת דוידוב תכנית בוקר ברדיו 103FM.
 
במכתב ששלח יו"ר כאן תאגיד השידור הציבורי, גיל עומר במייל לעובדי התאגיד נכתב: "אני שמח לבשר, כי בשעה טובה מועמדותו של מנכ"ל התאגיד החדש גולן יוכפז אושרה ע"י ועדת גילאור". עומר הוסיף: "גולן הוא מנהל עתיר ניסיון וברוך כישרונות ואני משוכנע, שיחד עובדות ועובדי התאגיד, ההנהלה והמועצה ינווט את התאגיד להצטיינות מקצועית וארגונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה