טלוויזיה

סופרמן פורש: זה המחליף המפתיע שנבחר ללהיט של נטפליקס

בהודעה מפתיעה למדיי השחקן הנרי קאביל מודיע כי למרות שייקח על עצמו שוב את תפקידו של סופרמן, הוא יפרוש מתפקידו המוצלח בסדרת "המכשף" של נטפליקס ומכריז על המחליף הבלתי צפוי שלו
מערכת ice |  4
הנרי קאביל (צילום אינסטגרם)
לפני מספר ימים חשף השחקן הנרי קאביל כי יחזור בשנים הקרובות למדיו הצמודים של סופרמן עם סרט חדש, לאחר הכישלון הענק של סרטו המשותף עם בן אפלק בתפקיד באטמן וסרטו עם ליגת הצדק, בהשתתפותה של גל גדות. אמש (שבת) קאביל מודיע כי יפרוש מתפקיד ענק אחר שמזוהה עמו והוא תפקיד גראלט מריבייה בסדרת הפנטזיה המצליחה של נטפליקס "המכשף".
בפוסט מפתיע מאד באינסטגרם קאבל כתב: "המסע שלי בתור גראלט מריבייה היה מלא במפלצות והרפתקאות ולמרבה הצער אני אניח את המדליון והחרבות שלי לקראת העונה הרביעית". באותה נשימה קאביל מעדכן כי המחליף שלו יהיה ליאם המסוורת' הזכור בעיקר מתפקידו בסדרת הסרטים "משחקי הרעב" ובהיותו האח הקטן של כריס המסוורת' (ת'ור). 
 
המסוורת' הגיב גם הוא לליהוק שלו והכריז שהוא מעריץ גדול של קאביל וכי הוא מצפה בקוצר רוח להיכנס לנעליו הגדולות. 
בעת זו לא הוסבר האם קאביל הוא זה שבחר לעשות את הצעד בעקבות הליהוק המחודש כסופרמן או האם זו הייתה הבחירה של נטפליקס. כזכור, קאביל היה מעריץ גדול של סדרת הספרים ומשחקי המחשב עליה מבוססת הסדרה והוא הראשון לגלם את הדמות האייקונית. 
יתרה מכך, גם ליהוקו המחודש כסופרמן היה צעד מפתיע למדי ומתברר כי היה זה דוויין (דה רוק) ג'ונסון שעודד זאת לאחר שהתעקש שקאביל יופיע בסרטו החדש "בלאק אדם" בתור הגיבור המיתולוגי, מה שכנראה הביא את מפיקי הסרטים של DC להפיק סרט נוסף עבור קאביל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך סרט שהרוויח 872 מיליון דולר מוגדר ככשלון ענק?
    דיסי לעד 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשהושקע 250 מיליון בהפקה שלו
    סגור
  • 2.
    אל תדאגו אני לא אתן לו לפרוש (ל"ת)
    אנונימי 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איש מוכשר
    עבדול 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שיחק טוב, הסדרה גם נחמדה, אבל הסיפור עם הילדה הקטנה שהוא צריך להגן עליה לא מעניין
    סגור
  • אבל ככה זה בספר
    The fire ball 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם הולכים עפ סדרת הספרים המצליחה נאמנים למקור. זה כמו שאגיד שבשר הטבעות זה ש פרודו וסם הולכים להשמיד את הטבעת ב מורדור לא מעניין.
    סגור