טלוויזיה

מאסטר שף VIP חוזרת: אלו הכוכבים שיבשלו

אחרי שתמה העונה, מאסטר שף מגיעה בגרסת ה-VIP, כאשר הסלבס יחזרו אל המטבח המפורסם של קשת 12 ויישפטו על ידי חמישיית השופטים. ספורטאית אולימפית, חבר כנסת, שדרני רדיו וקומיקאים בפנים
מערכת ice | 
מאסטר שף (צילום יחצ קשת 12)
רגע אחרי שהלל גרדי הוכתר אמש כמאסטר שף ה-10 של ישראל, הערב (ראשון) מאסטר שף מגיעה בגרסת ה-VIP, כאשר הסלבס יחזרו אל המטבח המפורסם של קשת 12 ויישפטו על ידי חמישיית השופטים.
בספיישל של התכנית ניתן יהיה למצוא כמה מהסלבס האהובים ביותר - השחקן הוותיק והבדרן טוביה צפיר, ירדן ג׳רבי זוכת מדליית ארד באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו ומנחת נינג'ה ישראל, הזמר והרקדן הבינלאומי סטפן לגר שלאחרונה גם כובש את צרפת בריאליטי רוקדים עם כוכבים, גם מיכל אמדורסקי הרקדנית והשחקנית תהיה שם, העיתונאי ומגיש התכנית "כמעט שבת שלום", אבי כאכון יוכיח גם הוא את כישוריו וכך גם השחקנית דנה פרידר ומגיש הרדיו הוותיק של 103FM דידי הררי.
 
בחודש פברואר האחרון כבר שודר ספיישל ה-VIP השני של "מאסטר שף" במסגרת יום שידורים להתרמה, בו השתתפה נבחרת סלבס שכללה את חבר הכנסת דוד אמסלם שהיה גם הזוכה הגדול והוא התחרה מול השחקן אקי אבני, 'המעושרת' לאה שנירר, אקסית "האח הגדול" עינב בובליל, כוכב "נינג'ה ישראל" אלכס חזנוב והזמר אברהם טל.
כדי לזכות, אמסלם שבישל מנת קציצות דג לוקוס, עליהן אמר השופט אייל שני "לא אכלתי קציצה כזאת. כשאני אוכל קציצה כזאת אני יכול להגיד שזה הדבר הכי טוב שאכלתי בחיים". בפרק כיכבו גם יפעת שאשא ביטון, משה פרץ, קובי אוז, חנה לסלאו, רוסלנה רודינה, אלברט אסקולה וליהיא לפיד. בפרק הספיישל הראשון זכה קובי אוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה