טלוויזיה

אברי גלעד מחלק מיליון שקל: "גאה לפתוח את ההרשמה"

המגיש הוותיק בישר בפייסבוק שלו: "עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" מתארגנת בימים אלה. אני שמח לפתוח את ההרשמה לכל מי שרוצה לעמוד איתי על הבמה העגולה ולחלום על מיליון שקלים במזומן ביד"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אברי גלעד בישר היום (שלישי) בפייסבוק שלו, כי 'אל תפילו את המיליון', השעשועון ברשת 13 שהוא הנחה בהצלחה בעונה הקודמת, חוזר לעונה נוספת כשהוא מחכה לזוכים שיצליחו לקחת את מיליון השקלים.
גלעד כתב בפייסבוק שלו כח: "מיליון!!!! הודעה משמחת בשבילי וגם בשבילכם. עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" מתארגנת בימים אלה. אני שמח לפתוח את ההרשמה לכל מי שרוצה לעמוד איתי על הבמה העגולה ולחלום על מיליון שקלים במזומן ביד".
עוד הוסיף המגיש הוותיק: "אם אתם מאלה שיושבים בבית ופותרים את כל השאלות, כתבו עכשיו מייל ל- tamarepler@gmail.com תנו כמה פרטים, פנקו בתמונה, והחזיקו אצבעות. תייגו נא את מי שאתם חושבים שמתאים או מתאימה. להתראות באולפן".
 
למי ששכח, הזיכיון לשידור התכנית בישראל הוענק לראשונה ל"קשת", אז זכיינית ערוץ 2, ששידרה את התכנית בין השנים 2010–2011. השם שנבחר באותה תקופה היה "אל תפיל את המיליון". התכנית שודרה בימי שישי, והוגשה על ידי ארז טל.  ב-2021, כעשור לאחר מכן, פורסם כי התכנית תשוב לשידור, והזיכיון הועבר לידי רשת מדיה, המפעילה את ערוץ 13. שם התכנית שונה ל"אל תפילו את המיליון", ואת הגרסה החדשה מנחה אברי גלעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה