טלוויזיה

סאות'פארק מצונזרת: הפרק נגנז מחשש לפיגוע סטייל 'שארלי הבדו'?

רשת הסטרימינג הפופולארית, HBO MAX, החליטה השבוע במהלך יוצא דופן לצנזר חמישה פרקים מהסדרה השנויה במחלוקת סאות'פארק. הסיבה: ניסיון הרשת להימנע ממשבר מדיני/פוליטי/דתי, ושמירה על שקט תעשייתי, אחרי בסדרה היו מספר פרקים שעוסקים בנביא מוחמד
מערכת ice | 
ישראל מביאה חיסונים לסאותפארק (צילום southparkstudios)
רשת הסטרימינג הפופולארית, HBO MAX, החליטה השבוע במהלך יוצא דופן לצנזר חמישה פרקים מהסדרה השנויה במחלוקת סאות'פארק. הסיבה: ניסיון הרשת להימנע ממשבר מדיני/פוליטי/דתי, ושמירה על שקט תעשייתי, אחרי בסדרה היו מספר פרקים שעוסקים בנביא מוחמד.
על פי טענות הרשת, שידור של אותם פרקים עלול לגרום לפגיעה ברגשותיהם של מוסלמים, שכל תיאור של צלמו או דמותו של הנביא הקדוש להם נחשב כאיסור גמור בטענה, בין היתר, שכל הצגה חזותית שלו עלולה להביא לעבודת אלילים וחילול הקודש.
 
בין הפרקים שהוסרו ניתן למצוא את פרק "החברים הכי טובים", מעונה 5, ואת הפרקים 200 ו-201 של העונה 14, פרקים אשר הוסרו כבר בעבר מפלטפורמת הסטרימינג Hulu. כזכור,  ב-2010 צונזר פרק 201 של הסדרה על ידי רשת קומדי סנטרל, מהלך שהביא את יוצרי הסדרה מאט סטון וטריי פארקר לפרסם הודעה בה הבהירו כי המהלך לא הגיע מהם למרות איומים מפורשים שקיבלו על חייהם מצד גורמים איסלאמיים קיצוניים.
בפרק ה-200 של הסדרה שפוצל לשני חלקים, דמותו של הנביא מוחמד הופיעה מספר פעמים כשהיא בתוך חליפת דוב. אגב, למרות כל זאת, הסדרה המצליחה ממש לא הולכת לרשת מהמסך שלכם בקרוב ובחודשים הבאים הולכת לצאת העונה ה-26.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה